امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Sunday, 5 May , 2024
امروز : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 46956
  پرینتخانه » سیاسی تاریخ انتشار : 13 بهمن 1395 - 20:11 | | ارسال توسط :

اعتقاد به خدا و باور امام خمینی به مردم انقلاب را پیروز کرد

آیت الله مجتهد شبستری با اشاره به علل پیروزی انقلاب اسلامی ایران، گفت: این انقلاب پیروز شد چرا که امام راحل با باور به خدا، باور به خود و باور به مردم توانست این انقلاب را به ثمر برساند.

به گزارش بابل نوین،آیت الله محسن مجتهد شبستری نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی امروز در آیین گرامیداشت دهه فجر مسجد اعظم المهدیه شنب غازان تبریز با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران مدافع حقیقی اسلام است، اظهار داشت: این انقلاب هنوز هم برای اسلام شهید می دهد.

وی با اشاره به به علل پیروزی انقلاب اسلامی ایران، تصریح کرد: این انقلاب پیروز شد چرا که امام راحل با باور به خدا، باور به خود و باور به مردم توانست این انقلاب را به ثمر برساند، امروز نیز تمام ویژگیهای برجسته امام راحل در وجود مبارک مقام معظم رهبری وجود دارد.

امام جمعه تبریز با بیان اینکه برترین ویژگی امام راحل شجاعت ایشان بود، گفت: هم شجاعت در کنار مدیریت و معنویت امام راحل را می توان از علل اصلی پیروزی انقلاب اسلامی ایران دانست، همین ویژگیهای برجسته امام خمینی(ره) بود که سبب شد شاه را ام الفساد و آمریکا را شیطان بزرگ بنامد.

وی ساده زیستی و اعتقاد به خدا را از والاترین ویژگیهای امام خمینی(ره) خواند و ابراز داشت: چه در دوران تبعید و چه در دوران رهبری نظام مقدس اسلامی ساده زیستی امام (ره) قابل توجه بود، مردم به جهت همین ساده زیستی و مردمی بودن امام به استقبال ایشان رفتند و پیرو ایشان بودند.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه این انقلاب به برکت اعتقاد مردم و برای صیانت از اسلام و دیانت رخ داد، خاطرنشان کرد: نباید اجازه داد دشمن با نفوذ فرهنگی و اعتقادی خود ملت ایران را دچار تزلزل در دفاع از انقلاب کنند، مبادا با ترویج ابتذال و حرام، خون شهدا را پایمال کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه اعلام اعداد و ارقام مشکلات مردم را حل نمی کند، ادامه داد: اگر مردم اعتراض نمی کنند از نجابتشان است و مسؤولان باید در رابطه با مسائل اقتصادی ریشه ای تصمیم گیری کرده و آنها را از زیربنا برطرف کنند تا نسلهای آینده با مشکلات کمتری مواجه شوند./م

منبع : رسا

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.