امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 47028
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار بابل, اخبار برگزیده اصلی, اقتصادی, گالری عکس تاریخ انتشار : 14 بهمن 1395 - 9:57 | | ارسال توسط :

بهره‌برداری از پروژه خانه محروم توسط بسیج‌سازندگی بابل/تصاویر

همزمان با دهه مبارک فجر پروژه خانه محروم در روستای مج‌کتی بخش بندپی‌غربی به همت بسیج سازندگی و کمیته امدان امام(ره) شهرستان بابل به بهره‌برداری رسید.

به گزارش بابل نوین، همزمان با دهه مبارک فجر پروژه خانه محروم در روستای مج‌کتی بخش بندپی‌غربی با حضور سرهنگ علی‌اکبر محمدپور فرمانده سپاه بابل و سرهنگ یدالله تقی‌پور مسئول بسیج سازندگی این شهرستان و جمعی از مسئولان منطقه برگزار شد.

در این مراسم سرهنگ محمدپور ضمن تبریک ایام‌الله دهه فجر اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران برای از بین بردن طاغوت زمانه، رفع بسیاری از محرومیت‌های اجتماعی و زمینه‌سازی برای ظهور امام زمان(عج) در سال ۵۷ به پیروزی رسید.

وی افزود: امروز بعد از گذشت ۳۸ سال از پیروزی شکوهمند نقلاب مردم ایران همچنان شاهد خدمت‌رسانی نیروهای انقلابی به مردم مستضعف و محروم هستیم که این مسئله نشان از پایداری درخت تنومند انقلاب دارد.

فرمانده سپاه بابل با تشکر از زحمات بسیج سازندگی این شهرستان گفت: خداوند را شاکریم که زحمات شبانه‌روزی این خادمین به مردم در لباس بسیجی اینگونه به ثمر می‌نشیند و دل مردم محروم را شاد می‌کند، امیدوارم در این مسیر گام های بلندتری برداشته شود.

در ادامه این مراسم سرهنگ تقی‌پور مسئول بسیج سازندگی بابل با تشکر از تمام نیروهای بسیجی و کادر اجرایی این مجموعه گفت: مهمترین هدف بسیج سازندگی رفع محرومیت است و در این راه با نقشه راهی که رهبری تعیین کرده‌اند تمام توان خود را در این مسیر صرف خواهیم کرد.

وی افزود: این منزل مسکونی در متراژی به مساحت ۳۵ متر و با هزینه‌ای بالغ بر ۲۸۰ میلیون ریال با مدد و همکاری خیرین و کمیته امداد شهرستان بابل در مدت حدود شش ماه به بهره‌برداری رسید و تحویل خانواده حاج بابایی شد.

گفتنی است در این مراسم حجت‌الاسلام  محمدعلی حاجی‌زاده امام جمعه بندپی‌غربی، مسئولان شهرستانی و این بخش حضور داشتند.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.