امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 42687
  پرینتخانه » سیاسی تاریخ انتشار : 12 دی 1395 - 10:17 | | ارسال توسط :

اعتقاد به عقیم‌سازی گورخواب‌ها ناشی از تفکرات داروینیسم است

در تفکر داروینیسم هر کس نتواند در عرصه سیاست، اقتصاد و اجتماع خود را با شرایط جامعه تطبیق دهد باید از بین برود، که متاسفانه امروز مقامات حکومتی می‌خواهند این موضوع را درباره گورخواب‌ها به کار بگیرند.

به گزارش بابل نوین، حسن عباسی شب گذشته در جشنواره فیلم عمار که در سینما فلسطین برگزار می‌شود، درباره اهمیت تولیدات هنری، گفت: در جشنواره عمار تولیدات هنری و خلاقیت جوانان ما خوب بوده است.

وی با بیان این که حذف واسطه و ارتباط مستقیم با مردم سبب تاثیرگذاری بهتر است، عنوان کرد: اینکه امروز جشنواره عمار به سمت و سوی هنر مردمی رفته است می‌تواند اثرات بسیار خوبی در جامعه داشته باشد این امری است که از همان اوایل انقلاب باید به آن توجه می‌کردیم که متاسفانه دچار غفلت شدیم.

عباسی افزود: امروز جامعه ما در دو بخش سیاسی و فرهنگی همه به دو گروه انقلابی و لیبرال تقسیم شدند اما در عرصه فرهنگ این مساله به شکل زیرپوستی وارد عمل شده است.

رییس اندیشکده یقین درباره تفاوت هنر انقلابی با هنر غیرانقلابی، ابراز کرد: هنرمند انقلابی برای نجات مردم خود در برهه‌های سخت همچون شهید آوینی و فرج‌الله سلحشور در مقابل فتنه ایستاده و آن را می‌شکند.

وی افزود: هنر انقلابی از شهید آوینی آغاز شده سپس به فرج الله سلحشور رسید، این کارگردان انقلابی در سریال یوسف پیامبر به پختگی رسید و اگر زنده می‌ماند در ساخت سریال حضرت موسی به یک جهش بسیار بزرگ دست پیدا می‌کرد با این وجود امیدواریم جمال شورجه که ساخت این سریال را بر عهده گرفته است به موفقیت برسد.

این استراتژیست با بیان اینکه هنر انقلابی سبب تزکیه هنرمند و هنر لیبرالی عامل فساد او است، اظهار داشت: در هنر اسلامی باید قصه‌گویی بر حول محور دستورات الهی باشد این همان چیزی است که انقلاب پیگیر تحقق آن است.

رییس اندیشکده یقین با بیان اینکه امروز هنر جشنواره عمار در مقابل هنر لیبرالی قرار دارد، ابراز کرد: متاسفانه آنچه در دانشکده هنرهای زیبای تهران آموزش داده می‌شود از هنر لیبرالی نشات گرفته است که با این هنر نمی‌توان در تحقق تمدن نوین اسلامی تاثیرگذار بود.

عباسی با تاکید بر تفاوت هنر اسلامی و هنر لیبرالی و اثر مثبت هنر اسلامی بر قلب انسان، عنوان کرد: اثرات مثبت هنر اسلامی بر قلب انسان سبب می‌شود که به روان‌پزشک نیاز نداشته باشد هدف از شکل‌گیری جشنواره عمار این است که بتواند با هنر اسلامی بر قلب‌ها اثرات الهی بگذارد.

این استراتژیست افزود: هدف انقلاب اسلامی تشکیل تمدن نوین اسلامی است و تا زمانی‌که ما بر این هدف استوار باشیم دشمن نیز همواره بر نابودی ما تلاش خواهد کرد.

وی با اشاره به این که عدم بصیرت سبب عدم شناخت فتنه است، گفت: کسانی که نسبت به اسلام و لیبرال شناخت کافی نداشته باشند فتنه را نیز نشناخته و دچار افراط و تفریط می‌شوند.

عباسی خاطرنشان کرد: اگر بسیاری از مدیران کشورمان از انقلابی بودن انحراف پیدا می‌کنند به این علت است که نسبت به اسلام و مساله لیبرال شناخت کافی نداشته و دچار فتنه می‌شوند.

وی درباره مساله گورخواب‌ها و طرح عقیم‌سازی آنها از سوی مقامات حکومتی، اظهار داشت: اعتقاد به عقیم‌سازی گورخواب‌ها ناشی از تفکرات داروینیسم است.

وی افزود: در تفکر داروینیسم هر کس نتواند در عرصه سیاست، اقتصاد و اجتماع خود را با شرایط جامعه تطبیق دهد باید از بین برود، که متاسفانه امروز مقامات حکومتی می‌خواهند این موضوع را درباره گورخواب‌ها به کار بگیرند.

رییس اندیشکده یقین در پایان بیان داشت: گورخواب نتوانسته اختلاس کرده یا از طریق رانت ثروتی کسب کند چرا به این علت که نتوانسته خود را با شرایط اجتماعی تطبیق دهد او را از بین می‌برید./م

منبع : رسا

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.