امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Friday, 3 May , 2024
امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 63302
  پرینتخانه » ورزشی تاریخ انتشار : 19 مرداد 1396 - 20:13 | | ارسال توسط :

اعتماد دوباره به علیپور؛ پاداش هماهنگی

اعتماد دوباره برانکو به علیپور، شاید آخرین فرصت این بازیکن برای اثباتش در ترکیب فیکس باشد.

به گزارش بابل نوین، علی علیپور یک بار دیگر فرصت حضور در ترکیب اصلی پرسپولیس را پیدا کرده است. علیپور که در این فصل هم مانند دو فصل قبل، نخستین گل فصل پرسپولیس را به ثمر رسانده، از روزهای منتهی به پایان لیگ شانزدهم اوج گرفته بود. مهاجم بیست‌ویک ساله پرسپولیس، با حضور در تمرینات بدنسازی، شروع خوبی هم در این تیم داشت. علیپور در بازی سوپرجام مقابل نفت تهران، مزد تلاشش در پیش‌فصل را گرفت و گل اول پرسپولیس را زد.

روزهای خوب علیپور در شروع لیگ هم ادامه پیدا کرد. منشای مصدوم روی نیمکت نشست تا طارمی ناآماده زوج علیپور را تشکیل بدهد. علی در نخستین بازی مقابل فولاد هم در موج حمله پرسپولیس که منجر به گل شد تاثیرگذار بود. علی‌پور نمایش به نسبت بهتری از رقیبانش داشت. ولی یک بی‌احتیاطی و عدم تمرکز، منجر به اخراجش از بازی شد. علی‌پور به خوبی می‌دانست که حتی یک جلسه محرومیت هم می‌تواند او را تا آخر فصل به نیمکت تیم تبعید کند. منشا در بازی مقابل تراکتورسازی چشمه‌هایی از بهبودی‌اش را نشان داد و حتی گل هم زد. فقط علیرضا بیرانوند در نمرات آنالیزورهای نود، نمره‌ای بهتر از منشا گرفته بود.

ولی برانکو امروز هم هماهنگی در خط حمله را به زوج دو ستاره یعنی طارمی و منشا ترجیح داده است. در بازی امشب مقابل نفت تهران، یک بار دیگر زوج طارمی و علی‌پور، خط حمله پرسپولیس را تشکیل می‌دهند. با این تفاوت که منشا آماده روی نیمکت است. تا در صورت لغزش علی‌پور، جایش را در ترکیب بگیرد و شاید هم دیگر پس ندهد. علی علی‌پور مجبور است که این بار جواب بهتری به اعتماد برانکو بدهد./م

منبع: نود

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.