امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Saturday, 4 May , 2024
امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 80749
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار بابل, اخبار برگزیده اصلی, علم و سلامت, فرهنگ و هنر, فناوری اطلاعات, مذهبی تاریخ انتشار : 07 فروردین 1397 - 15:26 | | ارسال توسط :

«اعتکاف» نرم‌افزاری برای کاربران تلفن‌همراه تولید شد/دانلود

سازمان تبلیغات اسلامی مازندران نرم‌افزار "اعتکاف" ویژه سیستم‌های عامل اندروید را جهت آشنایی با این فریضه معنوی تولیدو عرضه کرد.

به گزارش بابل نوین به  نقل از بلاغ، نرم‌افزار مذهبی”اعتکاف” همزان با نزدیکی به این روزهای پرخیر و برکت در سال۱۳۹۷ از سوی واحد تبیان سازمان تبلیغات اسلامی مازندران مستقر در بابل به منظور آشنایی کاربران با مراسم معنوی اعتکاف تولید و عرضه شد.

این نرم‌افزار مذهبی ویژه تلفن‌های همراه به‌گونه‌ای طراحی شد که امکان نصب‌و اجرا بر طیف وسیعی از گوشی‌های با سیستم عامل اندروید دارد و به‌صورت رایگان در اختیار کاربران قرار گرفته است.

نرم‌افزار “اعتکاف” که امکان جستجوی سریع، ایجاد لیستی از علاقمندی‌ها، تغییر در نوع، اندازه قلم و فاصله بین خطوط را برای کاربران فراهم ساخته، در قالب ۹ بخش به بیان تعریف، اهمیت، احکام، اعمال اعتکاف، جایگاه آن در سیره انبیا و معصومین، بیانات مقام معظم رهبری، ادبیات و احادیث می‌پردازد.

از بخش‌های مورد توجه این برنامه مذهبی “گالری” آن است که تصاویر و نواهای متناسب با ماه رجب و مراسم معنوی اعتکاف را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به آدرس https://t.me/BloghMazand این نرم‌افزار ۲۸٫۳ مگابایتی را دریافت و استفاده کنند.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.