امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 80750
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار بابل, اخبار برگزیده اصلی, اخبار ویژه, اقتصادی, مصاحبه و گفتگو تاریخ انتشار : 07 فروردین 1397 - 15:44 | | ارسال توسط :

کارگروه «حمایت از کالای ایرانی» در بابل تشکیل خواهد شد/ باور عمومی یا همان تعصب خرید کالای ایرانی رمز موفقیت اقتصاد کشور است

فرماندار بابل از تشکیل کارگروه " حمایت از کالای ایرانی" با حضور صاحب‌نظران و مسئولان در این شهرستان خبر داد و بر ضرورت کار فرهنگی در این عرصه تاکید کرد.

به گزارش بابل نوین، قربانعلی ولیزاده‌بورا در گفت‌و گویی تلفنی با خبرنگار ما ضمن تبریک عیدنوروز اظهار کرد: امسال هم رهبر فرزانه انقلاب شعار سال را با رویکرد اقتصادی و حمایت از تولیدات داخلی مطرح کردند و به بخش اصلی این پازل که خرید کالای ایرانی است با شعار ” حمایت از کالای ایرانی” اشاره کردند از همین رو در بابل کارگروه حمایت از کالای ایرانی را تشکیل خواهیم داد.

وی افزود: سال‌هاست که بحث حمایت از تولید داخلی مطرح می‌شود و تا زمانی که تک تک افراد جامعه به‌همراه مسئولان این رویه را در پیش نگیرند و محصولات ایرانی نخرند مطمعنا ظرفیت‌های تولیدی و اشتغالزایی ایجاد نخواهد شد.

معاون استاندار و فرماندار ویژه بابل ادامه داد: با توجه به اهمیت شعار سال کارگروه یا کمیته‌ای در موضوع “حمایت از کالای ایرانی” در کنار کار گروه اشتغال شهرستان تشکیل خواهیم داد تا در این مجموعه به‌صورت ویزه به ابعاد مختلف تحقق این موضوع با حضور صاحب نظران و مسئولان بپردازیم.

این مسئول تصریح کرد: ملت، دولت، مسئولین و تولیدکنندگان باید تمام همت خود را به کار گیرند و با تولید کالای مطلوب در کنار نظارت بر تولید استاندارد و عرضه مناسب بر رونق بازار اقتصادی کشور بی‌افزایند تا شاهد رشد اقتصادی بیشتر و خروج از مشکلات بیکاری در جامعه باشیم.

ولیزاده با اشاره به ایجاد باور عمومی در حمایت از تولیدات داخلی افزود: به شخصه معتقدم در کنار تولید باکیفیت همراه با عرضه مناسب و تعصب لازم مردم باید زمینه خرید محصولات داخلی را از کودکان تا بزرگسالان آموزش دهیم و نهادینه سازیم تا برکات آن برای نسل‌های متمادی در شریان‌های اقتصادی و اجتماعی کشور قابل لمس باشد تا فرهنگ و تفکر عدم استفاده از کالای خارجی علی‌الخصوص کالای قاچاق با مردم ایران اسلامی عجین شود.

وی در پایان گفت: باور عمومی یا همان تعصب در خرید کالای ایرانی رمز موفقیت اقتصاد کشور است و مسئولان در کنار خرید محصولات ایرانی به مانند مردم وظیفه سنگین‌تر نظارت بر تولید کیفی و نحوه عرضه مناسب را نباید فراموش کنند، این مهم را در سطح شهرستان بابل به‌صورت ویژه پیگیری خواهیم کرد.

خبرنگار: مهدی بادیکناری

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.