امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Sunday, 5 May , 2024
امروز : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 63092
  پرینتخانه » مذهبی تاریخ انتشار : 15 مرداد 1396 - 17:01 | | ارسال توسط :

اعلام آخرین مهلت ثبت نام بیمه تکمیلی فعالان قرآنی

۱۵ مردادماه آخرین مهلت ثبت نام برای استفاده از مزایای بیمه تکمیلی فعالان قرآنی به پایان می‌رسد.

به گزارش بابل نوین، طی روزهای گذشته بود که خبری مبنی انعقاد قرارداد بین معاونت قرآن و عترت وزارت ارشاد و صندوق اعتباری هنر منتشر شد که براساس آن بحث بیمه‌ تکمیلی نیز مورد توجه قرار گرفته بود و در آن از ۱۵ مردادماه به عنوان آخرین مهلت ثبت نام برای بیمه تکمیلی یاد شده بود. بر همین اساس تاریخ مذکور که یک بار نیز تمدید شده بود امروز به پایان خواهد رسید.

بر این اساس اعضای علاقه‌مند به دریافت تسهیلات بیمه تکمیلی صندوق اعتباری هنر تنها تا پایان امروز مهلت دارند تا با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی صندوق اعتباری هنر به نشانی www.honarcredit.ir نسبت به ثبت نام و بهره‌مندی از خدمات بیمه تکمیلی اقدام نمایند.
لازم به ذکر است تسهیلات یاد شده در سه سطح پیش‌بینی شده است که افراد متناسب با نیاز خود می‌توانند یکی از آن سطوح را انتخاب کنند.
۱- طرح امید۶٠ هزار تومان
۲- طرح آرامش ٣٠٠ هزار تومان
۳- طرح رفاه ۵٠٠ هزار تومان
بنابر این گزارش طرح «رفاه» که حق بیمه بیشتری را شامل می‌شود متقاضیان عضو صندوق می‌توانند از امکاناتی چون جبران هزینه‌های درمان بیمارستانی و اعمال جراحی عمومی، جبران هزینه اعمال جراحی تخصصی، جبران هزینه‌های زایمان طبیعی و عمل سزارین، نازائی و ناباروری بدون سقف بهره ببرند.
علاقه‌مندان طرح «آرامش» نیز می‌توانند از امکاناتی چون جبران هزینه‌های درمان بیمارستانی و اعمال جراحی عمومی، جبران هزینه اعمال جراحی تخصصی بدون سقف استفاده کنند. اما در این طرح سقف پرداخت بیمه در بخش جبران هزینه‌های زایمان طبیعی و عمل سزارین، نازائی و ناباروری ۴ میلیون تومان در نظر گرفته شده است.
در طرح «امید» نیز سقف پرداخت در بخش جبران هزینه‌های زایمان طبیعی و عمل سزارین، نازائی و ناباروری سه میلیون تومان محاسبه گردیده است، اما در بخش جبران هزینه‌های درمان بیمارستانی و اعمال جراحی عمومی، جبران هزینه اعمال جراحی تخصصی، جبران هزینه های شیمی درمانی و جبران هزینه‌های اعمال جراحی‌های پیوند اعضا بدون سقف در نظر گرفته شده است.
لازم به ذکر است که پرداخت هزینه‌های درمان با قید واژه «پرداخت بدون سقف» تنها در شرایطی به معنای پرداخت تمام هزینه‌های درمان تلقی می‌شود که هزینه‌های بیمارستان مطابق تعرفه نظام پزشکی که هر ساله توسط دولت تعیین می‌شود، محاسبه گردیده باشد. در عین حال فرانشیز بیمه نیز از بیمه شدگان دریافت خواهد شد./ص
ایکنا
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.