امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 81545
  پرینتخانه » اخبار مازندران تاریخ انتشار : 30 فروردین 1397 - 12:33 | | ارسال توسط :

افزایش اقامتگاه بوم گردی در مازندران

به گزارش بابل نوین، مهران حسنی معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران در نشست با دهیاران شهرستان‌های تنکابن و رامسر با بیان اینکه ۷۲ اقامتگاه بوم گردی در مازندران فعال هستند، گفت: شهرستان‌های تنکابن و نکا بیشترین واحد‌های بوم گردی را احداث کردند. وی افزود: برای ترویج فرهنگ بوم گردی باید […]

به گزارش بابل نوین، مهران حسنی معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران در نشست با دهیاران شهرستان‌های تنکابن و رامسر با بیان اینکه ۷۲ اقامتگاه بوم گردی در مازندران فعال هستند، گفت: شهرستان‌های تنکابن و نکا بیشترین واحد‌های بوم گردی را احداث کردند.

وی افزود: برای ترویج فرهنگ بوم گردی باید با هدف گذاری و آموزش از ظرفیت دهیاران نهایت بهره را ببریم چراکه دهیاران پیشگام در ارتباط با جامعه محلی هستند.

حسنی با بیان اینکه زنان و جوانان پیشتاز در احداث واحد‌های بوم گردی هستند گفت: در راستای تسهیل و تسریع در مجوز‌ها و تسهیلات واحد‌های بوم گردی اختیاراتی به دهیاران داده می‌شود ارباب رجوع که اکثرا کشاورزان روستایی هستند از حضور در شهر و اتلاف وقت جلوگیری شود.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی افزود: فرهنگ بالا و میزبانی شایسته واحد‌های بوم گردی از مسافران باعث شد در ایام نوروز حتی یک مورد شکایت از واحد‌های بوم گردی استان ثبت نشود

وی گفت: رامسر در ایام نوروز ۹۷ رشد ۴۰ درصدی نسبت به مشابه سال گذشته و مازندران رشد ۲۹ درصدی داشته که به طور قطع در ایام تابستان نیز شاهد حضور گردشگران خواهیم بود.

/باشگاه خبرنگاران جوان

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.