امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 5458
  پرینتخانه » اخبار برگزیده اصلی تاریخ انتشار : 29 اردیبهشت 1394 - 19:10 | | ارسال توسط :

افزایش تولید در شرکت ایران‎خودرو بابل

به گزارش بابل نومه، امید حسینی‌نژاد عصر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه این شرکت در سال گذشته ۲۵ هزار و ۱۵۷ دستگاه خودروی تولید کرد که نسبت به سال گذشته با رشد ۷۰ درصدی تولید مواجه است، اظهار کرد: هم‌اکنون تولید روزانه این شرکت به ۱۱۳ دستگاه خودروی پارس در روز رسیده است. […]

به گزارش بابل نومه، امید حسینی‌نژاد عصر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه این شرکت در سال گذشته ۲۵ هزار و ۱۵۷ دستگاه خودروی تولید کرد که نسبت به سال گذشته با رشد ۷۰ درصدی تولید مواجه است، اظهار کرد: هم‌اکنون تولید روزانه این شرکت به ۱۱۳ دستگاه خودروی پارس در روز رسیده است.ایران‎خودرو بابل

وی با اشاره به اینکه این شرکت در سال گذشته موفق به کسب گرید A از شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران شد، افزود: این شرکت که در سال ۸۹ شروع به‎کار کرد در مجموع یک‌هزار و ۹۱۷ دستگاه خودرو در آن سال تولید کرد.

مدیرعامل شرکت ایران‌خودرو مازندران با بیان اینکه پس از گذشت پنج سال با تلاش‌های صورت گرفته شاهد رشد ۱۳ برابری تولید تا پایان سال ۹۳ هستیم، گفت: تاکنون حدود ۸۰ هزار دستگاه خودرو از محصولات شرکت وارد بازار شد.

 این شرکت در سال گذشته با تلاش شبانه روزی پرسنل خود توانست تعداد ۲۵۱۵۷ دستگاه خودرو تولید نماید که از این میزان ۲۲۰۶۱ دستگاه پژو پارس سال (ری استایل)، ۲۹۰۵ دستگاه پژو پارس ELX با موتور جدید XUM و ۱۹۱ دستگاه پزو پارس ELX با موتور L4 بوده است.

نظر کارشناسان بر این باور است که تولیدات این شرکت در سال ۱۳۹۳ نسبت به سال قبل ، که ۱۵۲۶۰ دستگاه بوده، رشدی حدود ۷۰% را تجربه کرده است.

این مسئول همچنین مهم‌ترین برنامه شرکت را در سال ۹۴ ارتقای کیفی محصولات و تولید حداقل ۳۰ هزار دستگاه خودرو برشمرد.

 

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.