امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 60921
  پرینتخانه » آخرین اخبار تاریخ انتشار : 17 تیر 1396 - 11:54 | | ارسال توسط :

افزایش عملیات امداد و نجات ساحلی هلالی‌ها در مازندران

امدادگران جمعیت هلال احمر مستقر در طرح ساحلی با هزار و ۸۰۷ عملیات غریق، حادثه دیدگان را از مرگ حتمی در دریای مازندران نجات دادند.

به گزارش بابل نوین، جعفری سخنگوی جمعیت هلال احمر مازندران گفت: امدادگران جمعیت هلال احمر مستقر در طرح ساحلی از سوم خرداد تا ۱۵ تیر امسال با هزار و ۸۰۷ عملیات شامل هزار و ٣٩٣ عملیات غریق و نجات یافته از آب و ۴١۴ عملیات خدمات حضوری به حادثه دیدگان امدادرسانی کردند.

وی افزود: از آغاز طرح امداد و نجات ساحلی در سوم خرداد تا ۱۵ تیر امسال، نجاتگران هلال احمر و ناجیان غریق مستقر در سواحل استان موفق شدند هزار  و ٣٨٠ غریق را از خطر غرق شدن در آب‌های ساحلی دریای خزر نجات دهند.

سخنگوی جمعیت هلال احمر مازندران گفت: از این تعداد ۶۹ نفر توسط غریق نجات جمعیت هلال احمر و ۲ هزار و سه نفر با مراجعه حضوری به پست‌های امدادی هلال احمر سرپایی درمان شدند.

جعفری افزود:جمعیت هلال احمر مازندران در طرح ساحلی تا کنون ٢٣٣ نیرو امدادی ٨٧٩ نجات غریق، ۲، ۷ دستگاه آمبولانس، ١٧ دستگاه خودروی امدادی، ۵۵ دستگاه موتور سیکلت، ١۵ فروند قایق نجات، یک دستگاه خودرو آرگو و ١٨ فروند جت اسکی بکارگیری کرده است./ص

باشگاه خبرنگاران جوان

 

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.