امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 58685
  پرینتخانه » آخرین اخبار تاریخ انتشار : 13 خرداد 1396 - 19:43 | | ارسال توسط :

امام خمینی بزرگ‌ترین شخصیت شناخته شده جهان است

حجت الاسلام فاطمیان انقلاب اسلامی گفت: امروز مردم و مسؤولان هر چه که را که به دست آورده‌اند به برکت انقلابی است که امام خمینی(ره) و شهدای هشت سال دفاع مقدس آن را به پیروزی رساندند از این رو سزاوار است که با ادامه دادن راه آن امام عزیز قدردان زحمات آن بزرگوار و حامی خون شهدا باشیم.

به گزارش بابل نوین، حجت الاسلام سید مرتضی فاطمیان امام جمعه اقبالیه، با اشاره به فرارسیدن بیست و هشتمین سالگرد ارتحال امام راحل(ره) گفت: امام خمینی بزرگ‌ترین شخصیت شناخته شده جهان است از این رو سزاوار است که مراسم سالگرد ارتحال آن امام عزیز همانند سال‌های گذشته با عظمت و شکوه وصف ناپذیری برگزار شود.

وی در ادامه با اشاره به خصوصیات شاخص و برجسته امام راحل افزود: امام یک رهبر انقلابی با آرمان های بلند اسلامی بود آن بزرگوار با صلابت و اقتدار خود به مبارزه با استکبار جهانی پرداخت و چون مبارزی خستگی ناپذیر پیام آور آزادی و عدالت در جهان اسلام شد.

امام جمعه اقبالیه در ادامه انقلاب اسلامی را مرهون فداکاری‌ها و رشادت‌های امام راحل دانست و اظهار کرد: امروز مردم و مسؤولان هر چه که را که به دست آورده‌اند به برکت انقلابی است که امام خمینی(ره) و شهدای هشت سال دفاع مقدس آن را به پیروزی رساندند از این رو سزاوار است که با ادامه دادن راه آن امام عزیز قدردان زحمات آن بزرگوار و حامی خون شهدا باشیم.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری مراسم ویژه ارتحال امام راحل ابراز کرد: به مناسبت ارتحال امام و شهادت شهدای قیام پانزده خرداد در سراسر کشور کاروان‌هایی جهت اعزام زائران به مرقد امام در نظر گرفته شده است که لازم است در خصوص این امر تدابیر لازم امنیتی به طور کامل از سوی دستگاه‌های اجرایی در نظر گرفته شود تا مراسم به نحو شایسته برگزار می‌شود.

حجت الاسلام فاطمیان در ادامه با اشاره به ضرورت آشنایی نسل جوان امروز با آرمان‌های امام راحل تصریح کرد: امروز جوانان باید با اندیشه‌های امام راحل که بخش عظیمی از آن در وصیت‌نامه آن حضرت آمده است آشنا شده و نسبت به آن آگاهی و شناخت پیدا کنند چرا که این امر در بصیرت افزایی و شناخت راه‌های نفوذ دشمن بسیار موثر و سودمند است.

وی در پایان گفت: امروز وظیفه آحاد مردم و همه مسؤولان این است که میثاق خود را با امام و آرمان‌های او تجدید کنند و ادامه دهنده راه بنیانگذار انقلاب باشند امروز با تبعیت از ولایت فقیه و به تعبیرط دیگر با ولایتمداری خود باید ثابت کنیم که در صحنه حاضر هستیم و تا پای جان از نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع خواهیم کرد.

منبع: رسا

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.