امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Saturday, 4 May , 2024
امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 60628
  پرینتخانه » آخرین اخبار تاریخ انتشار : 12 تیر 1396 - 11:27 | | ارسال توسط :

انتشار ​نسخه صوتی رمان «ملت عشق»‌

نسخه صوتی رمان پرفروش «ملت عشق» اثر الیف شافاک با ترجمه ارسلان فصیحی و با صدای پروین محمدیان توسط آوانامه منتشر شد.

به گزارش بابل نوین، «ملت عشق» عنوان رمانی پرفروش از الیف شافاک، نویسنده ترک است که در ایران با ترجمه ارسلان فصیحی منتشر شده و به تازگی نسخه صوتی آن با صدای پروین محمدیان راهی بازار نشر شده است.

ملت عشق داستان دلدادگی و رهایی است. داستان زندگی آرام و یکنواخت زنی در غرب است که درگیر اندیشه‌های عرفانی شرق می‌شود. «اللا روبینشتاین» ۴۰ ساله در ۲۰ سال اخیر همه زندگی‌اش را با توجه به زندگی زناشویی‌اش تنظیم کرده بود. تنها دلیل و عاملی که سمت و سوی زندگی‌اش را تعیین می‌کرد خانه و آسایش خانواده‌اش بود، تا اینکه بعد از ۲۰ سال زندگی مشترک یک روز صبح خود را از بند این زندگی آزاد کرد و تک و تنها به سفری رفت که پایانی نامعلوم دارد. شاید عشق تنها دلیلی بود که «اللا» را از زندگی آرام و تکراری‌اش جدا کرد و در مسیری متلاطم قرار داد.

الیف شفق، نویسنده‌ ترکیه‌ای، این رمان را با محوریت مولانا و شمس تبریزی نوشته و درباره این اثر گفته است: «کائنات هم مثل ما قلبی نازنین و قلبش تپشی منظم دارد. سال‌هاست به هر جا پا گذاشته‌ام آن صدا را شنیده‌ام. هر انسانی را جواهری پنهان و امانت پروردگار دانسته‌ام و به گفته‌هایش گوش سپرده‌ام. شنیدن را دوست دارم، جمله‌ها و کلمه‌ها و حرف‌ها را … اما چیزی که وادارم کرد این کتاب را بنویسم، سکوت محض بود.»

در این اثر دامون آذری، تهیه‌کننده، پروین محمدیان، گوینده متن، آرمان سلطان‌زاده، گوینده تیتراژ، شراره کردی، تدوین صوتی، کمیل مافی، مالتی مدیا، انتشارات ققنوس، ناشر مکتوب و آوانامه، ناشر صوتی اثر است.

نسخه صوتی رمان پرفروش «ملت عشق» اثر الیف شافاک با ترجمه ارسلان فصیحی و با صدای پروین با قیمت ۲۰ هزار تومان در ۲۴ ساعت و ۵ دقیقه، با همکاری موسسه انتشارات ققنوس و موسسه آوانامه منتشر شده است.  /ص

ایبنا

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.