امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 3268
  پرینتخانه » اخبار بابل تاریخ انتشار : 28 فروردین 1394 - 18:01 | | ارسال توسط :

انتقاد دامداران بابلی از گرانی و کمبود علوفه و خوراک دام

در این نشست که عصر پنجشنبه گذشته برگزار شد دامداران با انتقاد از گرانی و کمبود علوفه و خوراک دام خواستار تعادل بین هزینه تمام شده تولید شیر شدند.

به گزارش بابل نومه، با حضور نماینده مردم بابل در مجلس ، مدیرکل دامپزشکی استان مازندران و اعضای تشکل های دامپروری و دامداری منطقه در بخش بند پی غربی بابل مسایل و مشکلات دامداران بابل بررسی شد.دامداری در جنگل،بابل نومه

در این نشست که عصر پنجشنبه گذشته برگزار شد دامداران با انتقاد از گرانی و کمبود علوفه و خوراک دام خواستار تعادل بین هزینه تمام شده تولید شیر شدند.

در این نشست که جمعی از دامپزشکان نیز حضور داشتند دامداران خواستار توجه بیشتر به تولید کنندگان شدند.

نماینده مردم بابل درمجلس شورای اسلامی دراین نشست با اشاره به نقش کشاورزان و دامداران در امر تولید ملی و اقتصاد مقاومتی از دستگاه های اجرایی به ویژه وزارت جهاد کشاورزی و بانک ها خواست در جهت حل مشکلات کشاورزان اقدام نمایند.

وی با انتقاد از کم توجهی به کشاورزان و دامداران تصریح کرد: چطور می خواهیم در شرایط اقتصاد مقاومتی باشیم حال آن که دامداران سختکوش ما در تامین خوراک دام با چالش و گرانی مواجه هستند.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی افزود: باید تمام تلاش مسئولان تسهیل در امر تولید باشد و نباید کشاورزان دغدغه ای جز تولید داشته باشند.

خاطرنشان میگردد:همچنین درپایان این نشست دامداران با انتقاد شدید از گرانی و کمبود علوفه و خوراک دام ازمسئولین خواستار تعادل بین هزینه تمام شده تولید شیر شدند.

استان مازندران به دلیل شرایط مطلوب آب و هوایی از مناطق با استعداد کشور برای پرورش دام و تولید فرآورده های دامی است.

این استان در حال حاضر نیز با تولید سالانه میلیون ها تن انواع فرآورده های دامی بخصوص گوشت و شیر نقش مهمی در تامین این محصولات در کشور دارد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.