امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 3264
  پرینتخانه » اخبار بابل, سخن سردبیر, ورزشی تاریخ انتشار : 28 فروردین 1394 - 16:58 | | ارسال توسط :

بابل میزبان مسابقات تنیس بانوان کشور شد

رئیس هیئت تنیس مازندران با بیان اینکه رشد رشته تنیس در دستور کار هیئت تنیس استان مازندران است گفت:بابل میزبان مسابقات تنیس بانوان کشور شد.

به گزارش بابل نومه،علیرضا لطفیان،رئیس هیئت تنیس مازندران اظهار داشت: براساس رایزنی‌های انجام شده با فدراسیون تنیس مقرر شد مسابقات تنیس قهرمانی کشور در بخش بانوان در بابل برگزار شود.بابل،تنیس بانوان

وی افزود: در این مسابقات که حکم انتخابی تیم‌های حاضر در لیگ دسته اول تنیس بانوان کشور را دارد تیم‌هایی از نقاط مختلف کشور حضور پیدا می‌کنند و امتیاز این مسابقات در رنکینگ کشوری محاسبه می‌شود.

رئیس هیئت تنیس مازندران گفت: قرعه‌کشی این مسابقات روز ۲۵ رادیبهشت ماه در بابل برگزار می‌شود تا این رقابت‌ها از ۲۶ اردیبهشت به طور رسمی در مازندران آغاز شود.

لطفیان بیان کرد: رشد رشته تنیس در دستور کار هیئت تنیس استان مازندران است و تنیس مازندران از ظرفیت بالایی برای کسب موفقیت برخوردار است و در صورتی‌که حمایت کافی از رشد این رشته صورت بگیرد در عرصه کشور افتخار آفرینی می‌کند.

وی عنوان کرد: تنیس مازندران در بخش بانوان سابقه دعوت ورزشکار به اردوی تیم ملی را دارد و این امر نشان دهنده توسعه رشته تنیس در میان بانوان مازندرانی است.

رئیس هیئت تنیس مازندران تصریح کرد: علاوه بر برگزاری مسابقات تنیس بانوان کشور از اواخر اردیبهشت، مسابقات مناطق پنج گانه کشور در بخش بانوان نیز در بابل برگزار می‌شود و این مسابقات نیز دارای امتیاز و رنکینگ کشوری است.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.