امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Friday, 3 May , 2024
امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 56123
  پرینتخانه » ورزشی تاریخ انتشار : 11 اردیبهشت 1396 - 19:30 | | ارسال توسط :

اولین‌های هفته بیست و نهم

در حالیکه تنها یک هفته به پایان رقابت های لیگ برتر شانزدهم باقی مانده، در هفته بیست و نهم سه تیم موفق به کسب نتایجی شدند که در لیگ امسال جزء اولین ها محسوب می شود.

به گزارش بابل نوین، صبای قم در دیدار برابر نفت تهران در حالیکه با یک گل از حریف عقب بود، توانست دو گل به شاگردان علی دایی بزند و پیروزی را از آن خود کند. به این ترتیب، صبا برای اولین بار در این فصل در دیداری که گل اول را پذیرفته بود موفق به پیروزی شد. این در حالی است که صبا در ۶ تقابل قبلی با نفت پیروز نشده بود.

سیاه جامگان هم برای اولین بار در این فصل موفق به دبل شد. سیاه جامگان در هفته بیست و نهم برابر تیم سقوط کرده ماشین سازی تبریز با یک گل پیروز شد تا برای اولین بار در لیگ برتر شانزدهم موفق به شکست دادن یک تیم در بازی رفت و برگشت شود. با این نتیجه ماشین سازی پنجمین شکست متوالی خود را متحمل شد.

اما در دیدار حساس تیم های تراکتورسازی تبریز و سپاهان اصفهان، قلعه نویی باز هم نتوانست برابر مربی کروات پیروز شود. این ششمین بازی قلعه نویی در لیگ برتر و جام حذفی در برابر زلاتکو کرانچار است که موفق به پیروزی نشد. همچنین سپاهان اولین تیمی است که در لیگ برتر شانزدهم موفق به شکست دادن تراکتورسازی در دو بازی رفت و برگشت شد./م

منبع: نود

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.