امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Friday, 3 May , 2024
امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 72151
  پرینتخانه » ورزشی تاریخ انتشار : 05 آذر 1396 - 22:25 | | ارسال توسط :

اکبری: دیگر زمانی برای شکست خوردن نداریم

سرمربی تیم والیبال پیکان تهران با اشاره به سرماخوردگی سرعتی زن بلژیکی تیمش گفت: کی وان دیک هلندی اگر هماهنگ‌تر شود بهتر بازی خواهد کرد.

به گزارش بابل نوین،پیمان اکبری پس از پیروزی ۳ بر صفر تیم پیکان برابر خاتم اردکان و کسب ششمین برد متوالی در لیگ برتر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در ابتدا به دو تیم خسته نباشید می‌گویم. به نظرم تمام دیدارها برای ما حساس است چرا که در ابتدای فصل باخت‌های‌مان را داده‌ایم و دیگر زمانی برای بد بازی کردن و شکست نداریم. در اوایل بازی برابر خاتم نیز فشارهای روحی و روانی بر تیم ما تاثیر گذاشت و نتوانستیم استارت خوبی داشته باشیم اما هر چه به اواخر بازی نزدیک شدیم شرایط بهتر شد و بازیکنانم نبض بازی را در دست گرفتند. با وجود این که در ست اول ۲۴ بر ۲۲ عقب بودیم موفق به پیروزی شدیم و در ست‌های بعدی نیز بهتر از حریف بودیم. از عوامل برد امروز می‌توانم به سرویس‌ها و دفاع روی تور خوبمان اشاره کنم.

سرمربی تیم والیبال پیکان تهران درباره استفاده از پشت خط زن هلندی جدید تیمش در ترکیب اصلی و نمایش قابل قابل قبول او گفت: در دو هفته قبل هم وان دیک جزو ۱۴ نفر ما بود اما سعی کردم تا در تمرینات با بقیه بازیکنان بیشتر هماهنگ شود و سپس از استفاده کنم. امروز هم بد نبود اما انتظار دارم بهتر از این‌ها کار کند چرا که در تمرینات شرایط بهتر از این را از او دیده‌ام. شاید بازی اول برایش کمی سخت بود و نتوانست ۱۰۰ درصد توانش را نشان دهد.

اکبری در خصوص غیبت سرعتی زن بلژیکی تیمش با وجود گرم کردن پیش از آغاز بازی اظهار کرد: امروز سیمون سرما خورده بود. اول بازی به او گفتم که خودش را گرم نگه دارد تا اگر نیاز بود از استفاده کنیم. از آن جایی که دو بازی سخت را در این هفته پیش رو داریم و دیدار بعدی ما با شهرداری ارومیه است می‌خواستم از توان تمام بازیکنانم استفاده کنم.

منبع:ایسنا

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.