امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 61320
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار بابل, سخن سردبیر, سیاسی, مذهبی, نماز،نماز جمعه، قرآن تاریخ انتشار : 23 تیر 1396 - 16:16 | | ارسال توسط :

اگر سپاه نبود کشور هم نبود/ دولت فعلی مبتکر حقوق‌های نجومی بود/ با غارت کشور به بهانه توسعه مخالفیم

امام‌جمعه بابلکنار گفت: اگر سپاه نبود کشور هم نبود، اگر سپاه نبود امروز از عراق و سوریه هم خبری نبود؛ چرا برخی وقتی سخنی می‌گویند باب طبع آمریکای جنایتکار حرف می‌زنند.

به گزارش بابل نوین، حجت‌الاسلام عباس بابائیان در خطبه‌های نمازجمعه این هفته بابلکنار با اشاره قدرت نظامی بازدارنده سپاه پاسداران اظهار کرد: دولت می‌تواند حقوق‌های نجومی را ابتکار و خلاقیت خود بداند نه هزینه موشک را، اگر قدر موشک را ندانیم شاید روزی مجبور شویم با چنگال از خود دفاع کنیم.

وی افزود: کسانی که با نمایش شهرهای موشکی زیر زمینی سپاه و پرتاب آن مخالفت می‌کردند نمی‌توانند در پیروزی‌های آنان شریک باشند.

امام جمعه بابلکنار ادامه داد: موشک‌هایی که دولت قبلی ساخته مال شماست، اما برجام که از ابتکارات دولت فعلی است می‌شود تقصیر دولت قبلی؟ شما که می‌گفتید نیروهای نظامی را باید کنار گذاشت و شعار روی موشک باعث برهم زدن برجام است!

این مقام مسئول تصریح کرد: برخی معتقدند نباید گذاشت دشمن در منطقه، ایران هراسی را ترویج دهد پس چرا خودشان برای باقی ماندن بر مسند قدرت تا توانستند هراس راه انداختند؟

حجت‌الاسلام بابائیان گفت: نتیجه تفکر انقلابی می‌شود قدرت موشکی که حتی لیبرال‌ها و مخالفین هم قصد مصادره آن به خود را دارند و حاصل تفکر لیبرال می‌شود برجام، سند ۲۰۳۰، FATF و کرسنت که خودشان هم حاضر نیستند به گردن بگیرند!

وی افزود: شکست نقشه‌ها و توتطئه‌های شوم آمریکا در منطقه، شکست توطئه اختلاف قومی و مذهبی، جلوگیری از تشدید شکاف بین شیعه و سنی در منطقه، تجلی نقش مرجعیت، ثمره وحدت نیروهای بسیج مردمی، ختم خلافت خود خوانده داعش، تجلی قدرت سپاه در مهار داعش از آثار، برکات و درس‌های آزادسازی موصل بود.

خطیب جمعه بابلکنار تاکید کرد: اگر سپاه نبود کشور هم نبود، اگر سپاه نبود امروز از عراق و سوریه هم خبری نبود؛ چرا برخی وقتی سخنی می‌گویند باب طبع آمریکای جنایتکار حرف می‌زنند ، دشمنان را شاد و دوستان را ناراحت می‌کنند؟

بابائیان یادآور شد: باعث تأسف است که بعضی از مدعیان و روزنامه‌های داخلی با انتشار تصاویری از خرابی‌های موصل و انتخاب تیترهای نظیر موصل آزاد شد به چه قیمت؟! و یا مقاومت نتیجه داد نه سازش، این هم نتیجه اش، سعی دارند که هزینه مقاومت را بیشتر از سازش و حتی غیر قابل مقایسه معرفی کنند که اصلا صحیح نیست.

وی با اشاره به شهدای مدافع حرم اظهار کرد: قهرمانان و ایثارگران وطن کسانی هستند که با اتوبوس برای مبارزه با استکبار‌، دشمنان نظام و داعشی‌ها به میدان جنگ رفتند و با تریلی به همراه دیگر شهدا برگشتند!

امام جمعه بابلکنار افزود: علی‌رغم همکاری ایران با FATF، این سازمان به علت عدم اقدام لازم برای مقابله با تأمین مالی تروریسم و پولشویی به‌همراه ۹ کشور دیگر هر گونه معامله تجاری کشورها با ایران را هشدار داده است و این عملکرد آقایان مدعی است، باید به غیرت، شرافت و انقلابی بودن مسئولین بر بخورد اگر شرط برداشتن تحریم‌ها، دست برداشتن از استقلال، جمهوری اسلامی، خطوط قرمز و ارزش‌های انقلاب باشد اما آیا واقعا این‌طور است.

این مقام مسئول ادامه داد: برخی آنقدر که توان خودشان را در سرکوب مخالفین سیاسی و منتقدین خود به کار می‌گیرند اگر صرف امور اجرایی، حل مشکلات اقتصادی، اشتغال و رکود می‌کردند الان ما غرب رو تحریم می‌کردیم، چرا کاری که متخصصین ما می‌توانند انجام دهند غربی‌ها باید بیایند و با قیمت‌های ده برابر اجرایی کنند و ۲۵ سال هم حاکم منابع کشور ما باشند؟ این عین ذلت و حقارت کشور است!

وی تصریح کرد: بزرگترین حماقت و ساده‌اندیشی آن است که کسی تصور کند مستکبران خصوصاً آمریکا از ما، اسلام و انقلاب دست بر می‌دارد، باید برای شکستن امواج طوفان‌ها و فتنه‌ها به سلاح پولادین صبر، ایمان و موشک‌های قدرتمند مسلح شویم.

حجت‌الاسلام بابائیان گفت: بعضی از روشنفکران غرب‌زده بجای پاسخگویی به انتقادات دلسوزانه، صدای منتقدان را با تخریب و تهمت‌های ناروا خاموش می‌کنند اما این را بدانند که هیچ‌کس با توسعه کشور مخالف نیست، اما با غارت کشور به بهانه توسعه مخالفیم.

وی با اشاره به سیاست‌های غلط برخی مسولان اظهار کرد: بعضی از مسئولین کشور بجای خدمت به مردم تمام‌قد در خدمت سیاست‌های غربی و راضی کردن خواسته‌های آنان هستند و جز برای بقا در قدرت به هیچ چیز دیگری نمی‌اندیشند.

خطیب جمعه بابلکناربا اشاره به انتخاب کابینه برای دولت دوازدهم تاکید کرد: توکل بر خدا، خودباوری و اعتماد به نفس، دشمن‌شناسی، جوان‌گرایی و مکتب‌گرایی، دوری نمودن از اختلافات، استفاده از ظرفیت داخلی، داشتن انگیزه الهی برای خدمت باید از ویژگی‌های کابینه دولت دوازدهم باشد.

وی با اشاره به فعالیت‌های شورای نگهبان افزود: شورای نگهبان عماد ملت اسلام، نبض نظام اسلامی، تضمین و تأمین برای نظام اسلامی و ناظر بر حرکت نظام بر اساس قوانین است.

بابائیان در پایان با اشاره‌ای دلسوزانه به رییس قوه‌قضائیه  گفت: مردم معتقدند که در دادگاه‌ها عدالت اجرا نمی‌شود، بیشتر مردم اعتماد و امید به رسیدن حق خود را ندارند، رسیدگی به پرونده‌ها بسیار طولانی می‌شود، برخورد برخی قضات با متهمین و شکات بسیار نا مناسب است، نظارت دقیق بر رفتار قضات صورت نمی‌گیرد، دادگاه‌ها نسبت به ناهنجاری‌های اجتماعی و فرهنگی بی‌تفاوت شده‌اند، بعضی از قضات نیز سیاسی عمل می‌کنند که از جنابعالی به عنوان رییس این قوه  مردم انتظاردارند بررسی و جلوی آن‌ها را بگیرید.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.