امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Saturday, 4 May , 2024
امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 34853
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار بابل, اخبار برگزیده اصلی, سیاسی, فرهنگ و هنر تاریخ انتشار : 22 آبان 1395 - 13:50 | | ارسال توسط :

اگر شهر و مردم خود را دوست دارید از سیاسی کاری دست بردارید

امام جمعه بندپی شرقی بابل گفت: سوال من از این نماینده آن است که آخر چه موقع می‌خواهید این سیاسی بازی‌ها را ادامه دهید. آیا فکر نمی‌کنید این عمل چه ضربه سنگینی به مردم وارد می‌کند، پس اگر شهر و مردم خود را دوست دارید ازسیاسی کاری دست بردارید.

img_1456

به گزارش بابل نوین،  به نقل از مازنیوز حجت‌الاسلام محمد پوررمضان امام جمعه گلوگاه بندپی‌شرقی در گفت‌و گویی با انتقاد از فقر موجود در منطقه بندپی بابل، آن را نتیجه سیاسی کاری ذکر و اظهار کرد: بنده حدود ۱۱ سال در منطقه بسیار محروم چهارمحال‌و بختیاری انجام وظیفه کردم، با توجه به مسئولیتی که داشتم، شاهد توسعه منطقه بودم و اینکه هرسال تلاش زیادی برای فقرزدایی صورت می‌گیرد البته نمی‌خواهم بگویم که دیگر ضعف وجود ندارد ولی نسبت به گذشته بسیار کم رنگ شده است اما متاسفانه مازندران با همه پتانسیلی که دارد هنوز مسیر توسعه را پیدا نکرده است.

وی افزود: محرومیت در بابل و مناطق آن از جمله در منطقه بندپی به خصوص بندپی‌شرقی به خاطر حساسیت‌های زیاد سیاسی است، ضعف فقر اقتصادی و عمرانی هنوز گریبانگیر مردم و روز به روز این چالش بدتر هم می‌شود و دلیل آن هم همین سیاسی بازی است.

امام جمعه بخش بندپی‌شرقی ادامه داد: یکی از مصادیق سیاسی بازی، جابجایی مسئولین است در حالیکه خود مسئول تا نیم ساعت قبل از تودیع از این اتفاق خبر ندارد، و وقتی مدیری را در تنگنا قرار می‌دهند و حلقه را آنقدر تنگ می‌کنند آیا شخص بعدی می‌تواند با امید شکار کند؟

این مقام مسئول با اشاره به جایگاه ائمه جمعه تصریح کرد: امام جمعه شهر حاکم شهر است و چرا وی را اینقدر دست کم می‌گیریم، حاکم شهری که خبر ندارد مسئول آموزش و پرورش که مهمترین نهاد از نظر کمی و کیفیی در زمینه اداری و آموزشی است جابه جا شده چه نتیجه‌ای باید بگیریم.

پوررمضان ادامه داد: برای من جای سوال دارد چگونه امام جمعه یک شهر از جابه جایی رییس حدود ۶۰۰۰ دانش‌آموز و ۸۰۰ معلم بی‌خبر است در حالی که امام جمعه شهر نماینده مقام رهبری در منطقه محسوب می‌شود.

وی افزود: مسئول قوه مجریه، مقننه، قضاییه و شورای نگهبان برای اجرای هر برنامه‌ای در وهله اول با امام‌جمعه شهر مشورت می‌کنند اما در اینجا مسئول اداره آموزش و پرورش را از مسئولیتش بر می‌دارند بدون اینکه امام‌جمعه از نام مدیر جدید خبرداشته باشد حتی کمترین رایزنی با وی نشده و این جفا به نماینده ولایت فقیه است.

امام جمعه بخش بندپی‌شرقی با گلایه از این وضعیت خاطرنشان کرد: سیاسی بازی‌ها تا کی باید ادامه  داشته باشد.

وی با اشاره به خواسته نابجای یک نماینده در تغییر مدیر آموزشگاهی بیان کرد: پاسخ مناسب رییس سابق آموزش و پرورش که در جواب این نماینده گفته بود  من زیر بار زور نمی‌روم، به چه دلیلی باید از مسئولیتش برکنار شود و اینکه باید به من توضیح دهید ضعف مدیر چیست؟ بسیجی نیست که هست. جانباز نیست که هست. تخصص و تعهد ندارد که دارد، پس مشکلش چیست که باید برود. چون به حرف تو نماینده گوش نکرده است؟

حجت‌الاسلام پوررمضان در پایان گفت: سوال من از این نماینده آن است که  آخر چه موقع می‌خواهید این سیاسی بازی‌ها را ادامه دهید. آیا فکر نمی‌کنید این عمل چه ضربه سنگینی به مردم وارد می‌کند و چه اندازه می‌تواند از توانمندی مدیران بکاهد. پس اگر شهر و مردم خود را دوست دارید ازسیاسی کاری دست بردارید.

 

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.