امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Friday, 3 May , 2024
امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 62589
  پرینتخانه » سیاسی تاریخ انتشار : 08 مرداد 1396 - 17:19 | | ارسال توسط :

ایران به حرکات غیرحرفه‌ای دشمن پاسخ سنجیده می‌دهد

به گزارش بابل نوین، سردار محمدعلی آ‌سودی مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خصوص رفتارهای غیرحرفه‌ای آمریکا در مواجه با شناورهای ایرانی، اظهار داشت: یک نیروی نظامی همیشه باید رفتار حرفه‌ای و سنجیده داشته باشد، اما آمریکایی‌ها با این حرکات غیرحرفه‌ای و نسنجیده خود به دنبال تحریک ایران هستند. مشاور عالی […]

به گزارش بابل نوین، سردار محمدعلی آ‌سودی مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خصوص رفتارهای غیرحرفه‌ای آمریکا در مواجه با شناورهای ایرانی، اظهار داشت: یک نیروی نظامی همیشه باید رفتار حرفه‌ای و سنجیده داشته باشد، اما آمریکایی‌ها با این حرکات غیرحرفه‌ای و نسنجیده خود به دنبال تحریک ایران هستند.

مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: به لطف خدا همه نیروهای مسلح و مردم ما فهیم هستند و تحت تأثیر این عملیات روانی آمریکایی‌ها قرار نمی‌گیرند. آنها به دنبال عملیات روانی در منطقه هستند تا به اهداف خود برسند و این گونه رفتارهای نسنجیده را می‌توان نوعی عملیات روانی دانست.

وی تصریح کرد:‌ نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران دشمن را مدام رصد می‌کنند و هر کجا که بخواهد غیرحرفه‌ای و تحریک آمیز عمل کند در قبال او رفتار سنجیده نشان خواهد داد.

سردار آسودی با اشاره به اینکه ایران همیشه در صحنه‌های بین‌المللی سنجیده عمل کرده است، افزود:‌ گاه پیش آمده که نیاز به برخی حرکت‌ها وجود داشته باشد مانند بازداشت تکاوران دریایی ایالات متحده که به آب‌های سرزمینی ما تجاوز کرده‌اند اما در این میان برخی حرکات تحریک آمیز و عملیات روانی است که نیروهای مسلح ما به آن سنجیده پاسخ می‌دهند.

مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه خاطرنشان کرد: ما با رفتار به جای خود به دنیا نشان می‌دهیم که جمهوری اسلامی ایران چقدر و تا چه میزان سنجیده عمل می‌کند چرا که رفتار عمومی جهان این گونه موارد را رصد و قضاوت می‌کند. به لطف خدا برای ملت‌های آزاده جهان چه مسلمان و چه غیرمسلمان ثابت شده که ملت و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران سنجیده،حرفه‌ای و عاقلانه عمل می‌کنند و تحت تأثیر حرکات غیرحرفه‌ای و نسنجیده دشمن قرار نمی‌گیرند.

منبع:باشگاه خبرنگاران جوان

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.