امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Friday, 3 May , 2024
امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 80241
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار بابل, اخبار برگزیده اصلی, فرهنگ و هنر, فیلم تاریخ انتشار : 22 اسفند 1396 - 16:57 | | ارسال توسط :

بابلرود؛ خسته از بی‌مهری مسئولان و شهروندان/ کلیپ

بابلرود به‌عنوان پرآب‌ترین رودخانه شمال کشور، سال‌هاست حال خوشی ندارد، در صورتی که لازم است تا تهدیدات سلامت مردم و محیط زیست از سوی مسئولان با حساسیت بیشتری مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش بابل نوین، منابع طبیعی به ویژه رودخانه‌ها از نعمت‌های خدادادی هستند که در همه کشورها اهمیت والایی دارند صیانت و حفاظت از آن جزء مهم‌ترین سیاست‌های اتخاذی مسئولان است.

بابلرود به‌عنوان پرآب‌ترین رودخانه شمال کشور، بیشترین طول عمر عبورش در شهرستان بابل واقع است اما سال‌هاست به دلیل بی‌توجهی و نامهربانی‌ها، محل ریختن زباله‌های انسانی، صنعتی و بیمارستانی شد و حال خوشی ندارد، در صورتی که رودخانه‌ها تنها متعلق به نسل کنونی نیستند و این میراث باید برای آیندگان حفظ شود.

بوی نامطبوع ناشی از آلودگی این رودخانه، نارضایتی شهروندان را به همراه داشته و ساکنان هم‌جوار بابلرود از مسئولان تقاضا دارند تا هرچه سریع‌تر برای نجات آن اقدام کنند و لازم است تا تهدیدات سلامت مردم و محیط زیست از سوی مسئولان با حساسیت بیشتری مورد توجه قرار گیرد.

شایان ذکر است نجات این رودخانه اکنون دغدغه اصلی فعالان محیط‌ زیست و شهروندان بابلی است و این مهم با توجه ویژه مسئولان و همراهی ویژه شهروندان در پاکیزه نگه‌داشتن رودخانه محقق خواهد شد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.