امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 80231
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار بابل, اخبار برگزیده اصلی, با شهدا, گالری عکس, مذهبی تاریخ انتشار : 22 اسفند 1396 - 15:03 | | ارسال توسط :

« زنگ شهادت » در بابل نواخته شد+ تصاویر

به مناسبت فرارسیدن روز شهید صدای "زنگ شهادت" در بابل پیچید.

به گزارش بابل نوین، به مناسبت فرارسیدن ۲۲ اسفند روز شهید، پیش از ظهر امروز مراسم نمادین نواختن “زنگ شهادت” در بابل برگزار شد.

این مراسم که در دبیرستان پسرانه شاهد بابل برپا شد با حضور قربانعلی ولی‌زاده‌بورا فرمانداره ویژه شهرستان، جعفری فرماندهی نیروی انتظامی، لطیفی ریاست بنیاد شهید و علی‌نژاد رییس آموزش‌و پرورش بابل همراه بود.

ولی‌زاده‌بورا در این مراسم ضمن گرامی‌داشت یادو خاطره شهدا اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران براساس آموزه‌های دینی‌، مذهبی و با تکیه بر اصل مردمی بودن شکل گرفت و تفاوت انقلاب ما با انقلاب‌های کشورهای دیگر در همین مورد است.

وی افزود: اکنون که ما در دهه چهارم انقلاب به سر می‌بریم مسئولیت سنگینی بر روی شانه‌های ما قرار دارد، همه ما مردم، جوانان عزیز و به‌ویژه مسئولان در برابر این انقلاب و ولایت‌فقیه مسئول هستیم، با حمایت‌های رهبر فرزانه انقلاب است که ما امروز در عرصه‌های بین‌المللی و معادلات پیچیده جهانی به موفقیت دست یافتیم.

فرماندار ویژه بابل ادامه داد: اگر رهنمودهای مقام معظم رهبری، ایثارگری‌های شهدا و رزمندگانی که امروز در میان ما نیستند نبود، امنیت و آرامشی که اکنون در کشور حاکم است را نداشتیم، امنیتی که ما داریم مدیون فداکاری شهدا است.

این مسئول با تاکید بر آینده روشن کشور تصریح کرد: شما دانش‌آموزان آینده‌سازان کشور هستید و با برنامه‌ریزی درست آینده از آن شما خواهد بود، معلمان و مسئولان آموزشی کشور نیز نقش اساسی و مهمی در این مهم برعهده دارند.

در ادامه و پس از نواختن ” زنگ شهادت” توسط مسئولان حاضر، قربانعلی‌ ولی‌زاده‌بورا به کاشت نهال در مدرسه شاهد بابل پرداخت.

گفتنی‌است آیین درختکاری و یادبود ۲۴ شهید مخابرات بابل با حضور موسوی‌میرکلایی مدیرعامل مخابرات مازندران از دیگر برنامه‌هایی است که بنیاد شهید برای گرامی‌داشت شهدا در این شهرستان تدارک دیده بود.

 خبرنگار: نازنین اکبرزاده

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.