امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 78789
  پرینتخانه » اخبار مازندران تاریخ انتشار : 24 بهمن 1396 - 10:35 | | ارسال توسط :

بابل قطب درمانی شمال کشور می شود

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی گفت: بابل قطب درمانی شمال کشور می شود.

به گزارش بابل نوین، حسین نیازآذری در جلسه پیگیری پایش مراکز درمانی بابل اظهار کرد: حوزه درمان یکی از مزیت های مهم شهرستان بابل است که به کل استان مازندران خدمات درمانی ارائه می کند؛از این رو ارتقای سطح کمی و کیفی و توسعه مراکز درمانی و بیمارستان های شهرستان بابل از راهبردهای اصلی شهرستان است.

  وی با اشاره به این که خدمات درمانی یکی از مزیت های اصلی شهرستان بابل و این شهرستان دارای پزشکان و کادر درمانی حاذق و تجهیزات مناسب است،تاکید کرد: تلاش ما براین است از طریق سرمایه گذاری های دولتی،بخش خصوصی، کمک خیرین و تشکل های خیریه، شهرستان بابل قطب درمانی شمال کشور شود تا از طریق این راهبرد هم بخش های آموزشی و پژوهشی ارتقا پیدا کنند و هم خدمات درمانی برای شهروندان با کیفت مطلوب تری ارائه شود و به اقتصاد و اشتغال شهرستان هم کمک گردد.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی راهبرد منطقه ای شدن در بخش درمان را زمینه رفع مشکلات و کاستی ها برشمرد و افزود: بیشترین مکاتبات و پیگیری های شهر بابل در مجلس شورای اسلامی، برای توسعه حوزه سلامت و بخش بهداشت و درمان و ارتقای جایگاه دانشگاه علوم پزشکی این شهر است.

نیازآذری با بیان این که بخش اعظمی از زیرساخت های درمانی شهرستان بابل مدیون خیرین است خاطرنشان ساخت: سرمایه گذاری های خیرخواهانه موجب حرکت آفرینی طرح های توسعه بخش درمان و سلامت شده است./ص

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.