امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 78790
  پرینتخانه » اخبار مازندران تاریخ انتشار : 24 بهمن 1396 - 10:38 | | ارسال توسط :

آغاز طرح امنیتی، انتظامی و ترافیکی استقبال از بهار در مازندارن

فرمانده انتظامی استان مازندران از آغاز طرح استقبال از بهار از امروز23 بهمن ماه تا 28 اسفندماه در راستای برقراری نظم و امنیت انتظامی و ترافیکی در سطح استان با توجه به در پیش بودن ایام تعطیلات عید خبر داد.

به گزارش بابل نوین، سید محمود میرفیضی در جمع خبرنگاران گفت:حرکت عظیم ۲۲ بهمن ماه موجب ارتقاء امنیت پایدار در کشور و مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و معاندان نظام بود و بی شک مردم پشتوانه انقلاب اسلامی هستند؛ تداوم این انقلاب با حضور اقشار مختلف مردم در صحنه رقم خواهد خورد.

میرفیضی در ادامه با اشاره به روزهای پایانی سال و حضور شهروندان برای تهیه مایحتاج زندگی و اقلام مورد نیاز تعطیلات نوروز در مراکز تجاری و بازار در سطح شهر و افزایش تردد در معابر عمومی و خیابان ها و افزایش بار ترافیک از اجرای طرح ویژه امنیتی، انتظامی و ترافیکی “استقبال از بهار” از امروز ۲۳ بهمن ماه تا ۲۸ اسفندماه خبر داد.

فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به تقویت گشت های انتظامی و اقدامات پیشگیرانه پلیس در راستای پیشگیری و مقابله با جرائم و همچنین روان سازی و کاهش بار ترافیک و برخورد با تخلفات راهور، اظهار داشت: در این طرح با اشرافیت اطلاعاتی با هرگونه جرایم و ناهنجاری های اجتماعی و اخلاقی در اماکن، صنوف و بازار برابر قانون برخورد می شود.

وی از آمادگی ۱۰۰ درصدی پلیس برای استقبال از مهمانان و گردشگران در ایام نوروز خبر داد و افزود: در طرح استقبال از بهار از ظرفیت نگهبانان محله شرکت ها و موسسات حفاظتی ومراقبتی، پلیس افتخاری به منظور پیشگیری از جرائم استفاده می شود.

میرفیضی با اشاره به برگزاری جلسات تعاملی با بانک ها   و مؤسسات مالی و اعتباری   و تقویت حفاظت فیزیکی این اماکن از تعامل و همکاری همه جانبه همه سازمان ها و دستگاه های امدادی و خدماتی در این ایام خبر داد و افزود: تعامل و همکاری شهروندان با پلیس و رعایت نکات ایمنی و مراقبتی در زمان خرید و حضور در مراکز تجاری نقش بسزایی در کاهش و پیشگیری از جرائم به ویژه سرقت دارد./ص

ایسنا

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.