امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 85485
  پرینتخانه » اخبار بابل, اخبار برگزیده اصلی, اخبار مازندران, اخبار ویژه, گالری عکس, گزارش تصویری, ورزشی تاریخ انتشار : 12 بهمن 1397 - 14:37 | | ارسال توسط :

بابل میزبان مسابقات «فجرکاپ» تنیس روی‌میز استان‌های شمالی کشور

مسابقات تنیس روی‌میز "فجرکاپ" با حضور ورزشکاران استان‌های شمالی کشور در بابل برگزار شد.

به گزارش بابل نوین، همزمان با سالگرد ورود شکوهمند امام‌خمینی(ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی به ایران اسلامی و اولین روز از دهه مبارک فجر پنجمین دوره مسابقات تنیس روی‌میز استان‌های شمالی کشور به نام “فجرکاپ” با میزبانی هیات بابل در حال برگزاری است.

رضا حبیب‌ نژاد رئیس هیات تنیس روی‌میز شهرستان بابل و مسئول برگزاری این مسابقات ضمن تقدیر از مسئولانی این رشته در استان به خاطر همه حمایت‌ها، از حضور مربیان و ورزشکاران سه استان شمالی گیلان، گلستان و مازندران در این دوره از مسابقات تقدیر کرد.

این دوره از مسابقات با حضور ۶۶ ورزشکار به‌صورت آزاد و با روش دوره‌ای، صبح و عصر امروز دوازدهم فروردین در سالن هیات تنیس روی‌میز بابل در حال برگزاری است و در پایان به شش نفر جوایز نقدی و  دو نفر البسه ورزشی هدیه خواهد شد.

گفتنی است از نکات قابل توجه این دوره مسابقات تقدیر از خانواده شهید قربان علی‌پور به مناسبت چهل سالگی انقلاب اسلامی بود که با استقبال ورزشکاران حاضر و خانواده‌هایشان در مراسم افتتاحیه همراه شد.

عکاس خبری: کیوان یوسف‌پوری

تنظیم خبر: روح‌اله قلی‌پور

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.