امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Tuesday, 7 May , 2024
امروز : سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 878
  پرینتخانه » اقتصادی تاریخ انتشار : 01 بهمن 1393 - 21:54 | | ارسال توسط :

بازديد استاندار مازندران از شرکت ایران خودرو مازندران در بابل

استاندار مازندران به همراه مهندس رجب ملايي رئیسی ، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان بابل با حضور در شرکت ایران خودرو مازندران

11

33

بازديد استاندار مازندران از شرکت ایران خودرو مازندران در بابل

از خطوط تولید این شرکت بازدید نمودند و از نزدیک در جریان روند تولید و همچنین آخرین پیشرفتهای کمی و کیفی تولیدات این شرکت قرار گرفتند.

مهندس حسین نژاد،مدیر عامل شرکت ایران خودرو مازندران با اشاره به اینکه این شرکت باتولید20خودرو در روز فعالیت خود را از سال1389آغاز کرد و به 100خودرو پژوپارس در حال حاضر رسانده است؛افزود:این تعداد به 120 خودرو در روز نیز قابل افزایش میباشد.

وی ادامه داد:سال گذشته1700خودرو در این شرکت تولید شد اما در سالجاری پیش بینی می شود به 2300خودرو برسد.

مهندس حسین نژاد با اشاره به اینکه این شرکت تنها شرکت خودرو سازی در استان مازندران است ،افزود:در کل کشور فقط در 4استان شرکت خودرو سازی مشغول به فعالیت است و از آن جمله اند: استانهای تهران،آذربایجان شرقی ،فارس و مازندران .

مدیر عامل شرکت ایران خودروی مازندران با بیان اینکه این شرکت با40نفرنیروی کار آغاز به فعالیت نمود،افزود: در حال حاضر 300نفر نیروی کار بطور مستقیم در این شرکت مشغول به فعالیت هستند و همچنین بدلیل اینکه با شرکت های تولید قطعات نیز همکاری تنگاتنگی وجود دارد نیروهای بسیاری بطور غیر مستقیم در زمینه خودرو سازی اشتغال به خدمت دارند.

دکتر ربیع فلاح، استاندار مازندران نیزدر این بازدیدضمن ابراز خرسندی از فعالیت این شرکت تولیدی،فعال بودن آنرا کمک شایانی به اقتصاد مملکت دانست.

وی پیوند صنعت و دانشگاه را بسیار مهم دانست و بکارگیری نیروی تحصیل کرده را در این نوع شرکت های تولیدی لازم و ضروری دانست و سراپا نگه داشتن و همچنین فعال بودن شرکت های تولیدی را گامی مهم در راستای اقتصاد مقاومتی که مورد تاکید مقام معظم رهبری است ،عنوان کرد.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه استان مازندران از نظر تولید قطعات در کشور مقام قابل توجهی دارد،افزود:ظرفیت های بسیار خوبی در استان وجود دارد که باید از آنها به نحو احسنت در راه شکوفائی علم و صنعت استان و کشور استفاده کرد.

وی پس از بازدید از نحوه فعالیت این شرکت اعلام رضایت کرد و قول همکاری استانداری در رفع مشکلات این شرکت را ارائه داد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.