امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Friday, 3 May , 2024
امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 870
  پرینتخانه » فرهنگ و هنر تاریخ انتشار : 01 بهمن 1393 - 21:39 | | ارسال توسط :

برگزاری هشتمین جشنواره وارش در شهر بابل

جشنواره وارش با ایجاد پویایی، شادابی، استعداد یابی و کشف خلاقیت های برتر توانست موجبات ارتقاء سطح کیفی

برگزاری هشتمین جشنواره وارش در شهر بابل

 

جشنواره وارش با ایجاد پویایی، شادابی، استعداد یابی و کشف خلاقیت های برتر توانست موجبات ارتقاء سطح کیفی آثار تولیدی در تراز رسانه ملی و فرهنگ تصویری جامعه را با محوریت فرهنگ ناب ایرانی اسلامی فراهم آورد.

این جشنواره توانست با بهره مندی از هنرمندان جوان، مبتکر و خلاق در سراسر کشور و سطح بین الملل ، زمینه ساز حرکتی پویا در سطح رسانه و چشم انداز افق رسانه در آینده ای نزدیک باشد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری بابل این شهرداری در کنار انجام کارهای عمرانی، خدماتی و فضای سبز حمایت از برنامه‌های هنری را در دستور کار خویش قرار داده است و برای حمایت از برنامه‌های دبیرخانه دائمی وارش آمادگی کامل خود را علام نموده است.و این جشنواره یکی از رخدادهای سینمایی فیلم کوتاه است که از سال 1378 درشهرستان بابل برگزار می شود که نتایج مطلوب این جشنواره یقینا به دلیل خرد جمعی مسئولان بوده که سبب بالا رفتن بیرق مازندران در تارک کشور و معرفی درست استان مازندران و شهرستان بابل برای فیلم‌سازان کشور بوده است.

و اعلام آمادگی فیلمسازان کشور برای تولید فیلم  و معرفی شهرستان بابل برای این شهرستان سبب افتخار و حمایت از فعالیت های هنری درکنارپروژه‌های عمرانی شهرستان بابل نیز می باشد.

یکی از اهداف مهم این جشنواره در بخش بین الملل ، کشف استعدادهای تازه و نو در عرصه فیلم کوتاه، ترغیب فیلم سازان به موضوعات آیینی و دینی، معرفی میراث مشترک بین المللی ایران و ساکنین حاشیه دریای خزر، معرفی موضوعات فرهنگی با پیشینه فرهنگی و فرهنگ عامه می باشد.

جشنواره وارش می تواند یک فرصت مناسب برای توسعه فرهنگ غنی ایران اسلامی به خصوص محلی به شمار آید که برای تحقق این هدف باید مورد حمایت جدی مسئولان کشوری باشد   برگزاری جشنواره وارش برای ارائه فرهنگ مازندران یک فرصت مناسبی است تا در این راستا گردشگران و مسافران زیادی را ازاقصی نقاط کشور جذب این استان کند.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.