امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Saturday, 4 May , 2024
امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 67397
  پرینتخانه » ورزشی تاریخ انتشار : 18 مهر 1396 - 20:08 | | ارسال توسط :

بازگشت منجی منصوریان؛ کم‌مصرف و پرسود

آمار بد گلزنی این فصل استقلال، آبی‌ها را مجبور کرده که برزای را به تیم برگردانند. شایعه‌ای که با حضور برزای در تمرین روز قبل استقلال، بیشتر رنگ واقعیت گرفت.

به گزارش بابل نوین، بازگشت بهنام برزای به استقلال، برای هواداران خبر خوبی است که با آمدن شفر اعلام شد. این طور که افتخاری مدیرعامل باشگاه گفته، شفر از ابتدای حضورش در استقلال از علاقهاش به برزای پرده برداشته بود. شفر برخلاف سرمربی قبلی استقلال، به برزای اعتقاد دارد. در حالی که بهنام برزای در فصل گذشته، در دو مقطع دست منصوریان را گرفته بود و او را از بحران و شاید اخراج نجات داده بود.

بهنام برزای در فصلی که گذشت چهار گل زد. که نیمی از آنها سرنوشتساز بود. گل برزای به پیکان در هفته چهارم استقلال را از سومین شکست پیاپی نجات داد. در ثانیه‌های پایانی هفته پانزدهم هم گل برزای به سپاهان بود که منجر به بقای منصوریان روی نیمکت استقلال شد. برزای دو گل دیگر هم زد تا در آمار فوق‌العاده خط حمله استقلال سهیم باشد. اما در پایان فصل برزای از استقلال جدا شد.

با افت تعداد گل‌های زده این فصل استقلال، منصوریان بابت از دست دادن برزای فشار زیادی را متحمل شد. آمار گل‌های زده برزای در فصل‌های قبل هم قابل قبول بود. بهنام در لیگ شانزدهم چهار گل زده بود. برزای در لیگ پانزدهم که فقط ۷۵۶ دقیقه بازی کرده بود، دو گل برای استقلال زد و دو پاس گل داد. لیگ چهاردهم فصلی بود که برزای در نیم‌فصل از راه‌آهن به استقلال آمد و مجموعا ۲۲۵ دقیقه بازی کرده بود. دقایقی که فرصت برای گل‌زدن برزای فراهم نشده بود.

برزای در لیگ سیزدهم هم ۷۷۹ دقیقه برای راه‌آهن بازی کرده بود. در آن مدت دو گل زد که یکی از آن‌ها سه امتیازی بود، یک پاس گل هم جلوی استقلال داده بود. در نیم‌فصل لیگ دوازدهم هم که در نفت آبادان حضور داشت، در دو هفته متوالی گل زده بود. برزای در آن فصل که دو گل زده بود، فقط ۵۸۱ دقیقه بازی کرده بود.

آماری که تماشاگران استقلال را مجاب کرده بود که بابت بازگشت برزای فشار بیاورند. استقلالی‌ها معتقد بودند که حضور برزای شاید کمکی به نتایج این فصل استقلال می‌کرد. اتفاقی که با آمدن شفر رخ داد و برزای در تمرین روز قبل استقلال حاضر شده بود. اما بعد از حضور در تمرین روز قبل استقلال، دیگر خبری از برزای نشد.

بازیکنی که روزگاری از ختافه پیشنهاد داشت، ابتدای امسال ادعا کرد که از لیگ سوئد هم پیشنهاد دارد. ولی برزای با هیچ تیمی به توافق نرسید و باز هم چشم‌انتظار پیشنهاد استقلال است. 

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.