امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 58904
  پرینتخانه » آخرین اخبار تاریخ انتشار : 16 خرداد 1396 - 20:11 | | ارسال توسط :

بازیهای آسیایی پرسپولیس و چالش دوباره تیم ملی و لیگ!

با قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا مشخص شد پرسپولیس در تاریخهای ۳۱ مرداد و ۲۱ شهریور باید به مصاف الاهلی عربستان برود.

به گزارش بابل نوین، این در حالی است که تیم ملی در ۲ بازی آخر انتخابی جام جهانی در تاریخهای ۹ و ۱۴ شهریور در کره جنوبی و تهران با تیمهای ملی کره جنوبی و سوریه بازی خواهد کرد.در وهله اول این مساله برنامه ریزی بازیهای لیگ را دچار مشکل می سازد و پس از یک ماه از آغاز لیگ ،بازیهای پرسپولیس در این مسابقات به مدت حدود یک ماه تعطیل خواهد شد.

اما به جز این ، این برنامه بیانگر آن است بازیکنان پرسپولیسی تیم ملی در یک مقطع سه هفته ای ۴ بازی سنگین در ۴ کشور مختلف انجام خواهند داد. بهترین اتفاق برای فوتبال ما این است که تکلیف صعود به جام جهانی در بازی هفته آینده برابر ازبکستان مشخص شود. فاصله زمانی بین بازی رفت پرسپولیس و بازی اول تیم ملی ۹ روز است و در صورت عدم صعود تیم ملی در خرداد ماه تجربه نشان داده کی روش برای بازیهای حساس بازیکنانش را بیشتر از ۹ روز می خواهد در اختیار داشته باشد و با این اوصاف تکرار جدال ناخوشایند کی روش-برانکو بسیار محتمل خواهد بود اما در صورت صعود تیم ملی در دیدار با ازبکستان هر چند از حساسیت بازیهای شهریور تیم ملی کم می شود و علیرغم تشریفاتی شدن این دو بازی باز هم نمی شود تصور کرد که تیم ملی بدون بازیکنان پرسپولیس به دیدار کره جنوبی و سوریه برود.

اما نکته امیدوار کننده برای پرسپولیس این است که حریف عربستانی شرایط مشابه یا حتی بدتر دارد. در اردوی اخیر تیم ملی عربستان، ۹ بازیکن از الاهلی به تیم ملی دعوت شدند و به نوعی الاهلی مثل پرسپولیس بازیکنان زیادی در تیم ملی کشورش دارد. عربستان در روزهای آینده در دیداری حساس مهمان استرالیاست و در صورت پیروزی تا حد زیادی صعودش را به جام جهانی قطعی می کند که این امر بسیار مشکل به نظر می رسد و در غیر این صورت بازیکنان ملی پوش الاهلی عربستان در فاصله دو دیدار رفت و برگشت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا دو بازی سنگین در انتخابی جام جهانی انجام خواهند داد./م

منبع: نود

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.