امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 58907
  پرینتخانه » آخرین اخبار تاریخ انتشار : 17 خرداد 1396 - 10:20 | | ارسال توسط :

دریای خزر در ۳ روز گذشته جان ۳ جوان را گرفت

سه جوان سه روز گذشته در سواحل دریای مازندران غرق شدند.

به گزارش بابل نوین، علی عباسی مدیرکل پزشکی قانونی مازندران در گفتگو با  باشگاه خبرنگاران جوان گفت: سه روز گذشته سه جوان در سواحل بابلسر، نمک آبرود چالوس و کلارآباد عباس آباد به علت ورود به مناطق شنا ممنوع و آشنا نبودن به فنون شنا غرق شدند.

وی با بیان اینکه نخستین فرد ۲۴ ساله و ساکن قم ۱۳ خرداد در منطقه پارکینگ بابلسر غرق شد، افزود: همچنین عصر دیروز جوانی ۲۶ ساله شهروند لرستانی و ساکن تهران بنام سیدحسن – ب با بی توجهی به هشدارهای ناجی غریق و تابلوهای هشدار دهنده مبنی بر خطرات جانی شنا در منطقه وارد دریا شده و در تفرجگاه ساحلی نمک آبرود غرق شده است.

عباسی با بیان اینکه یک جوان ۲۰ ساله ساکن کرج بنام حمید – ک نیز عصر دیروز در ساحل کلارآباد شهرستان عباس آباد در محدوده شخصی پانوراما این شهر غرق شد گفت: این فرد به همراه ۳ نفر دیگر در منطقه حادثه خیز و شنا ممنوع اقدام به شنا می کنند که با تلاش ۵۵ دقیقه ای ناجیان پلاژ دریایی پری کلارآباد و به علت فاصله ۵۰۰ متری ۳ نفر از آنها نجات داده شده و این جوان با وجود تلاش ناجیان غرق می شود.

طرح سالمسازی دریا در ۳۳۸ کیلومتر از سواحل دریای مازندران برای شنای تابستانی با ساماندهی ۹۸ نقطه شنا آزاد برای مسافران و ساکنان شمال کشور از اول خرداد شروع شده و ۹۰۰ ناجی غریق نیز در ۳۰۰ نقطه حادثه خیز دریای مازندران مستقر هستند.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.