امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 41759
  پرینتخانه » اخبار بابل, سخن سردبیر, سیاسی تاریخ انتشار : 04 دی 1395 - 10:01 | | ارسال توسط :

برجام شکل جدیدی از فتنه ۸۸ بود/ مردم بفهمند آقایان چه بر سر نطنز آورده‌اند انتقام سختی از عوامل آن خواهند گرفت

مسئول قرارگاه راهبردی عمار گفت: فتنه 88 پایان نیافت توسط آمریکا شکل عوض کرد و شد برجام، آمریکایی‌ها رفتند در لاک جدید و آن مسئله برجام بود تا امنیت اسرائیل را تامین کنند، مردم ما اگر بفهمند و به واقعیت مساله هسته‌ای پی ببرند که آقایان چه بر سر نطنز آورده‌اند انتقام سختی از عوامل آن خواهند گرفت.

 

به گزارش بابل نوین،به نقل از بلاغ، حجت‌الاسلام مهدی طائب مسئول قرارگاه عمار شامگاه سوم دی در مراسم گرامیداشت حماسه۹دی هیات یافاطمه‌الزهرا(س) شهرستان بابل اظهار کرد: دلیل اصلی آمدن پیامبر اسلام آن است که خدا رسولش را فرستاد برای هدایت و برپایی دین حق و پیروزی دین حق یعنی این دین حاکم شود.
وی افزود: شما شاهد بودید که نتیجه همراهی مردم با امام(ره) تشکیل جمهوری اسلامی در سال ۵۷ شد، امام فرمودند ما یک هدف داریم و آن آماده کردن جهان برای ظهور امام زمان(عج) است.
مسئول قرارگاه راهبردی عمار ادامه داد: دشمنان اسلام و ایران امروز آمدند ریل را عوض کردند و با تحریم‌ها نفس مردم را بگیرند از همین رو نفاق و اشرافی‌گری درون جامعه را بالا آوردند.
این مقام مسئول با اشاره به مساله ظهور امام عصر(عج) تصریح کرد: آیا نقطه و مکان آمدن بقیه الله اعظم(عج) الان امن شده یا خیر؟ نقطه آمدن ایشان کنار کعبه است، جرات داری بگو امن است، شما را به چه دلیل می‌زنند و می‌کشند چون می‌روی آن‌جا می‌گویی “این بقیه الله”، اگر خودش بیاید چی؟
وی افزود: چرا ما می‌گوییم اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند مگر نه آن که اهل کوفه از امام زمانشان دعوت می‌کردند ولی وقتی جانشان در خطر می‌افتاد امامشان را رها می‌کردند پس به این مساله باید اعتقاد عملی داشته باشیم.
حجت‌الاسلام طائب گفت: هدف از تشکیل انقلاب اسلامی ایران چیست؟ اگر کسی دنبال این است که زندگی‌اش راحت شود باید بداند که امام زمانش چطور دارد زندگی می‌کند و باز هم بخواهد راحت زندگی کند واقعا اهل کوفه است، در حال حاضر امام زمان ما مظلوم‌تر از اباعبدالله(ع) است، اباعبدالله(ع) تمام سختیش یک روز بود اما امام زمان(عج) سال‌هاست که در سختی به سر می‌برد.
وی افزود: این پرچم جمهوری اسلامی را دیدی این پرچم اگر بر بالای خانه خدا به اهتزاز درآید یعنی اگر بقیه‌الله بیایند شهید نخواهد شد و ما در ایران اسلامی نشان دادیم که امام(ره) رهبری جامعه اسلامی را بر عهده داشتند شهید نشدند و به مرگ طبیعی دارفانی را وداع گفتند و این خود افتخاری است و ببینید با همین حمایت‌های مردم رهبر معظم انقلاب چند سال است قاطعانه ایستاده‌اند .
رئیس شورای مرکزی قرارگاه عمار با اشاره به کلام امام(ره) که فرمود “این خانه خدا در چنگال آمریکا و انگلیس است” اظهار کرد: این بیان صریح بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران یعنی تنها راهش این است که بزنی دست آمریکا را قطع کنی، برای آن که دست این آمریکا را بشکنی یک راه دارد و آن هم این است که اسرائیل از بین برود.
وی با اشاره به جریان فتنه گفت: ذات فتنه ۸۸ در این شعار “نه غزه نه لبنان” خلاصه شده بود که اگر بخواهی در یک کلمه نشان دهی یعنی اسرائیل را رها کن و این خط را برگردان.
طائب ادامه داد: فتنه ۸۸ پایان نیافت توسط آمریکا شکل عوض کرد و شد برجام، آمریکایی‌ها رفتند در لاک جدید و آن مسئله برجام بود تا امنیت اسرائیل را تامین کنند.
وی افزود: یادتان نرفته است که رییس جمهور مذاکرات برجام را بازی برد برد نامیدند ولی واقعا چه بردی؟ این‌ها می‌خواستند با ورود ۲۰۰ میلیارد پول به داخل کشور فضا را عوض کنند و می‌گفتند با کدخدا باید مذاکره کنیم و آن‌ها با زمینگیر کردن تاسیسات هسته‌ای در برخی نقاط و اینکه ما را به برجام ۲ و چند ببرند جلوی قدرت و نفوذ ما را بگیرند که با تدبیر رهبری در همین‌جا جلوی خسارات بیشتر گرفته شد.
این روحانی برجسته انقلابی ادامه داد: اگر آمریکا موفق می‌شد ما را به برجام ۲ببرد یعنی حزب‌الله، حماس و کرانه باختری را بردارد آنوقت  نه مذاکره کننده ما مانده بود و نه محل مذاکره، چرا آقایان توجه نمی‌کنند که پیامبر اسلام فرمودند” آن‌ها که در قلبشان نفاق است می‌روند با دشمن ارتباط می‌گیرند”.
حجت‌الاسلام طائب افزود: مردم ما اگر بفهمند و به واقعیت مساله هسته‌ای پی ببرند که آقایان چه بر سر نطنز آورده‌اند انتقام سختی از عوامل آن خواهند گرفت.
وی با اشاره به جنگ داعش در سوریه و عراق یادآور شد: ما به ۲ دلیل در سوریه هستیم، اول آنکه اگر به کلام رهبری در جمع خانواده‌های شهدای مدافع حرم توجه کنید که آقا فرمودند “اگر در عراق و سوریه شهدا دشمن را زمین‌گیر نکرده بودند باید در همدان و کرمانشاه جلوی آن‌ها می‌ایستادیم”ر که این ماهیت دفاع در بیرون مرز را نشان می‌دهد.
مسئول قرارگاه راهبردی عمار دلیل دوم را خود امنیت اسرائیل دانست و تصریح کرد: خود این داعشی‌های ملعون گفته بودند هرکسی حلب را بگیرد سرنوشت خاورمیانه را گرفته است، ما گرفتیم یعنی فاتحه اسرائیل خوانده می ‌شود.
وی با اشاره به ایستادگی رهبر انقلاب در مقابل همه کسانی که می گفتند نباید در جنگ سوریه وارد شویم اظهار کرد: اگر یادتان باشد در شروع جنگ سوریه با داعش آقای هاشمی رفسنجانی و حتی احمدی‌نژاد چه نظری دادند ولی رهبر به تنهایی ایستاد و امروز شاهد این تدبیر بزرگ هستیم که چه بر سر دشمنان آمده است.
مهدی طائب در پایان با اشاره به ضعف برخی عوامل داخل کشور در مبارزه با دشمنان اسلام گفت: همیشه یادتان باشد چه کسانی آمریکا را به عنوان کدخدا معرفی می‌کردند و حتی آب خوردن مردم را به این مذاکره ربط می‌دادند و حالا که آقای ترامپ آمد دیدند کدخدا کجا رفت و باید دید آقای ترامپ که برخی از نقدهای انتخاباتیش آبروی دولت آمریکا را برد و با بیان واقعیتی مانند فروپاشی این کشور با همین روند توانست رای بگیرد چه خواهد کرد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.