امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Friday, 3 May , 2024
امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 55318
  پرینتخانه » سیاسی تاریخ انتشار : 03 اردیبهشت 1396 - 11:40 | | ارسال توسط :

بررسی مسائل مربوط به اشتغال روستاییان محور اصلی جلسه غیرعلنی مجلس است

به گزارش بابل نوین، قاسم احمدی لاشکی  در تشریح جلسه غیرعلنی امروز صبح (یکشنبه ۳ اردیبهشت) گفت: ربیعی وزیر کار و تعاون به همراه یکی از معاونانش برای پاسخ به سوالات نمایندگان درباره حوزه کار و اشتغال در این جلسه حضور یافتند. وی ادامه داد: ربیعی درباره موضوعات و وضعیت اشتغال در کشور توضیحاتی را ارائه […]

به گزارش بابل نوین، قاسم احمدی لاشکی  در تشریح جلسه غیرعلنی امروز صبح (یکشنبه ۳ اردیبهشت) گفت: ربیعی وزیر کار و تعاون به همراه یکی از معاونانش برای پاسخ به سوالات نمایندگان درباره حوزه کار و اشتغال در این جلسه حضور یافتند.

وی ادامه داد: ربیعی درباره موضوعات و وضعیت اشتغال در کشور توضیحاتی را ارائه کرد و سپس جلالی رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس این بحث را ادامه داد.
نماینده نوشهر و کلاردشت با بیان اینکه وزیر کار و تعاون به دعوت مجلس در این جلسه حضور یافته بود، بیان داشت: رئیس کمیسیون اجتماعی نیز در این جلسه مباحثی را در رابطه با بحث اشتغال و مشکلات اجتماعی مطرح کرد که موضوع اختصاص ۱٫۵ میلیارد دلار از صندوق توسعه محور گفتگوها بود.
احمدی لاشکی تاکید کرد:پیش از این دولت خواهان اجازه مقام معظم رهبری و مجلس برای برداشت این مبلغ برای امور اشتغال روستاییان بود که اکنون با بحث و بررسی برای این موضوع مجلس تصمیم دارد دولت با دریافت ۱٫۵ میلیارد دلار برنامه‌ها را به خوبی در بحث اشتغال روستایی اجرایی کند.
وی خاطرنشان کرد: نمایندگان در این جلسه خواهان پیدا کردن راه حل‌ها هستند تا دولت بتواند به نحو احسن این مبلغ را در بحث اشتغال‌زایی روستاییان هزینه کند.
منبع:باشگاه خبرنگاران جوان
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.