امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Friday, 3 May , 2024
امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 65372
  پرینتخانه » اخبار مازندران تاریخ انتشار : 20 شهریور 1396 - 11:48 | | ارسال توسط :

برپایی ۵۶پایگاه جشن عاطفه ها در مازندران

قائم مقام کمیته امداد مازندران گفت: پایگاه جشن عاطفه ها و 150اکیپ سیّار همزمان با سراسر کشور در روزهای بیست و سوم شهریور ماه در پایگاه های کمیته امداد در سراسر استان و بیست و چهارم شهریور ماه در میعادگاه های نماز جمعه مازندران برپا می شود.

به گزارش بابل نوین، ناصر اسکندری  با بیان اینکه جشن عاطفه‌ها یک جشن ملی است،گفت: ۵۶ پایگاه جشن عاطفه ها و۱۵۰اکیپ سیّار در روزهای بیست و سوم شهریور ماه در پایگاه های کمیته امداد در سراسر استان و بیست و چهارم شهریور ماه در میعادگاه های نماز جمعه مازندران برپا می شود .

وی با اشاره به اینکه جشن عاطفه ها ی امسال با شعار “مهر در انتظار همدلی “برگزار می شود، افزود: هدف از برگزاری این جشن تسری فرهنگ نوعدوستی،تامین نیازهای دانش آموزان قبل از شروع سال تحصیلی جدید است.

قائم مقام کمیته امداد مازندران اجرای پویش کیف مهربانی را از جمله برنامه های این جشن برشمرد و ادامه داد: امیدواریم با مشارکت و همدلی مردم مازندان در کمک به دانش آموزان نیازمند گام های موثری برداریم.

وی ارزش هرکیف مهربانی را ۶۰هزار تومان برشمرد و افزود: محتویات این کیف شامل ۱۲قلم از کالاهای اساسی دانش آموزان نیازمند است.

اسکندری با اشاره به اینکه بیش از هشت هزار و ۵۰۰دانش آموز ودانشجو تحت حمایت این نهاد در استان قرار دارند،گفت:یکی از برنامه های این نهاد کمک به دانش آموزان و دانشجویان و رفع مشکلات آنها است.

قائم مقام کمیته امداد مازندران با بیان اینکه بیش از ۲۰۰هزار پاکت بین دانش آموزان در مدارس استان توزیع شد،گفت:مرحله دوم این جشن با همکاری کمیته امداد، آموزش وپرورش، صدا وسیما و سازمان بسیج دانش آموزی نوزدهم مهر ماه در مدارس استان به منظور ترویج فرهنگ انفاق و نوعدوستی در بین دانش آموزان اجرا می شود .

اسکندری با تقدیر از همراهی مازندرانی های نوعدوست گفت: مردم استان می توانند وجوهات نقدی خویش را با شماره گیری آنی پرداخت #۰۱۱*۱*۸۸۷۷* از طریق تلفن همراه با واردکردن مبلغ مورد نظر خود در این امر خداپسندانه شرکت کنند./ص

ایسنا

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.