امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Friday, 3 May , 2024
امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 59587
  پرینتخانه » آخرین اخبار تاریخ انتشار : 28 خرداد 1396 - 11:09 | | ارسال توسط :

برگزاری آزمون احراز صلاحیت مشاوران فناوری اطلاعات در مازندران

نهمین آزمون احراز صلاحیت مشاوران فناوری اطلاعات 16 تیر ماه همزمان با سراسر کشور در مازندران برگزار می شود.

به گزارش بابل نوین، عباس رمدانی رئیس سازمان نظام صنفی رایانه ای مازندران اعلام کرد پیرو بخشنامه شورای عالی انفورماتیک کشور و الزام اخذ مجوز فعالیت از این سازمان برای حضور و مشارکت اشخاص حقیقی در پروژه‌های مشاوره و نظارت حوزه فناوری اطلاعات، نهمین دوره آزمون احراز صلاحیت مشاوران فناوری اطلاعات رتبه سه توسط سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور همزمان در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

وی افزود: نهمین آزمون احراز صلاحیت مشاوران فناوری اطلاعات کشور در مازندران روز جمعه ۱۶ تیر ماه رأس ساعت ۱۰ صبح در مجتمع فنی دیباگران ساری با حضور کارشناسان در چهار رشته مرتبط با حوزه ICT شامل نرم‌افزار، شبکه و اینترنت، مشاوره مدیریت و آموزش و سخت‌افزار و مشاوره زیرساخت احراز صلاحیت می شوند.

رئیس سازمان نظام صنفی رایانه ای مازندران گفت: کمیسیون مشاوران سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشورمنابع آزمون احراز صلاحیت مشاوران فناوری اطلاعات را به روز رسانی کرده و فهرست آن در دسترس متقاضیان قرار گرفته است.

رمدانی افزود: این آزمون برای تک‌رشته‌ای‌ها شامل ۲۰ سوال عمومی و ۲۰ سوال تخصصی در مدت زمان یک ساعت و برای دورشته‌ای‌ها، شامل ۲۰ سوال عمومی و ۴۰ سوال تخصصی در مدت زمان۹۰ دقیقه برگزار خواهد شد.

وی گفت: این اقدام در راستای نظم بخشی، سازماندهی فعالان صنف رایانه و تنظیم روابط بین اعضای صنف و کارفرمایان، دفاع از حقوق اجتماعی، حیثیت حرفه‌ای و دانش فنی اعضا صورت می گیرد. با توجه به اهداف گسترده سازمان پس از عضوگیری در شاخه شرکتی و فروشگاهی نظام صنفی رایانه ای مازندران همگام با سایر استانها اقدام به عضوگیری شاخه حقیقی کرده است.

افراد واجد شرایط با عناوین کارشناس، مشاور رتبه ۳ ، مشاور رتبه ۲ و مشاور رتبه ۱ در قالب مشاورین و ناظران قرادادهای انفورماتیکی رتبه بندی می شوند.

علاقمندان جهت عضویت و کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن ۳۳۳۷۵۳۳۵ تماس و یا به نشانی http://mazandaran.irannsr.org مراجعه کنند./ص

باشگاه خبرنگاران جوان

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.