امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 93290
  پرینتخانه » آخرین اخبار, اجتماعی, اخبار بابل, اخبار برگزیده اصلی, اخبار ویژه, مذهبی, مصاحبه و گفتگو تاریخ انتشار : 06 فروردین 1403 - 11:34 | | ارسال توسط :
امام جمعه امیرکلا در دیدار نوروزی با اهالی رسانه:

دولتمردان به منویات رهبری در شعار سال توجه کنند/رسانه‌ها پیگیر جدی مطالبات مردم باشند

حجت‌الاسلام بابائیان رئیس شورای فرهنگ عمومی شهر امیرکلا در دیدار نوروزی خبرنگاران گفت: خبرنگاران هم سال گذشته سال پرتلاشی داشتند اما باید بیشتر به فضای مجازی توجه کنند، بیشتر باید در امور مشکلات جامعه و پیگیری مطالبات همت نمایند زیرا رسانه وظیفه پیگیری تا حل مشکلات را بر اساس واقعیت جامعه دارد.
دولتمردان به منویات رهبری در شعار سال توجه کنند/رسانه‌ها پیگیر جدی مطالبات مردم باشند

به گزارش سایت خبری تحلیلی بابل‌ نوین،حجت‌الاسلام عباس بابائیان در دیدار نوروزی جمعی از اهالی رسانه با وی، ضمن تبریک ماه مبارک رمضان و آغاز سال جدید با تاکید بر اولویت قرار دادن عملیاتی شعار و منویات رهبری برای سال ۱۴۰۳ اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب در سخنرانی خود پنج مورد از تلخی ها و شیرینی های سال گذشته را بیان کردند که امیدواریم در سال جدید به این موارد توجه ویژه شود.

وی افزود: ان شاالله دولت مردان با تاسی از فرمایشات رهبری شعار سال جهش تولید و مشارکت مردم را تحقق ببخشند.

امام جمعه شهر امیرکلا ادامه داد: رهبری از سال ۱۳۸۷ شعارهای سال را اقتصادی و تولیدی قرار می‌دهند، کشوری که در بسیاری از حوزه‌ها رتبه‌های برتر یک تا دهم را در دنیا دارد نباید در این گونه مباحث و مشکلات با برخی بی‌تدبیرها مواجه شود پس باید سریعتر جلوی مشکلات را گرفت.

این مسئول تصریح کرد: حکومت و دولت در عرصه خدمت موفقیت‌هایی داشته‌اند اما باید این موفقیت‌ها در سفره مردم پدیدار شود، البته تحریم هم مشکلاتی به وجود آورده اما بی‌تدبیری مشکلات را افزایش داده استف در واقع باید ارزش سرمایه و پول مردم حفظ و تقویت شود، بیماری مسکن را حل کرد و سروسامانی به این وضعیت ناهنجار اشتغال و اقتصاد داد.

حجت الاسلام بابائیان اذعان کرد: مردم انتظار دارند و دولتمردان باید توجه کنند به این مساله که در آخرین انتخابات به وجود آمد، همین که قاطبه مردم تعلل برای حضور در پای صندوق رای تعلل داشتند و دشمنان هم به دنبال همین موضوع بودند، باید این مشکلات را حل کرد تا مردم انگیزه و شور بیشتری برای حمایت از نظام اسلامی داشته باشند، در ایام کرونا شاهد وحدت و همدلی همه ارکان حاکمیت، دولت سیزدهم و مردم بودیم و مشکل کرونا حل شد برای دیگر مشکلات هم باید اینگونه عمل کرد.

وی افزود: مسئولان نباید بر این تئوری بی هویت و نامطلوب که اسلام قدرت حل مشکلات اقتصادی را ندارند با عملکردشان صحه بگذارند، مگر می‌شود در علم و فناوری رتبه‌های نخست برخی حوزه‌ها را داشته باشیم ولی اقتصادی نه.

امام جمعه امیرکلا تاکید کرد: ترک فعل‌ها را قوه قضائیه توجه داشته باشد و ترک فعل‌های مسئولیتی در محیط اداری و ماموریت‌ها باید به صورت ویژه مورد بررسی قرار گیرد تا اینگونه شاهد ولنگاری در برخی حوزه ها و امورات دولتی نباشیم.

این مسئول در ادامه با توجه دادن به منویات رهبری ادامه داد: دولتمردان توجه کنند که رهبری چه تعمد و توجهی به تولید و اقتصاد در دو دهه اخیر داشته است، مجلس و سایر قوا باید کمیسیون و‌کارگروه‌های ویژه را برای پیگیری منویات رهبری داشته باشند.

حجت‌الاسلام بابائیان رئیس شورای فرهنگ عمومی شهر امیرکلا در پایان گفت: خبرنگاران هم سال گذشته سال پرتلاشی داشتند اما باید بیشتر به فضای مجازی توجه کنند، بیشتر باید در امور مشکلات جامعه و پیگیری مطالبات همت نمایند زیرا رسانه وظیفه پیگیری تا حل مشکلات را بر اساس واقعیت جامعه دارد اما توجه به این نکته مهم است که از خودزنی جامعه بپرهیزند و در عین رعایت تقوا در کار خبر و رسانه و بررسی واقعیات امید را در دل مردم زنده نگه دارند.

نویسنده : روح‌اله قلی‌پور | منبع خبر : بابل نوین
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.