امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 93253
  پرینتخانه » آخرین اخبار, اجتماعی, اخبار بابل, اخبار برگزیده اصلی, اخبار مازندران, اخبار ویژه, اسلایدر بزرگ تاریخ انتشار : 28 اسفند 1402 - 13:45 | | ارسال توسط :
سرپرت فرمانداری ویژه شهرستان بابل گفت:

پیگیری مطالبات مردم از سوی رسانه‌ها بزرگترین کارکرد خبرنگاران/ کار خبر و اطلاع‌رسانی نوعی جهاد تبیین است/مدیرانی که پاسخگوی رسانه‌ها ومردم نیستند عملکردشان قابل پذیرش نیست

معاون استاندار و فرماندار ویژه بابل گفت: همه مدیران باید ارتباط تنگاتنگی با رسانه‌ها داشته باشند و عدم ارتباط و عدم پاسخگویی به رسانه‌ها قابل پذیرش نیست.
پیگیری مطالبات مردم از سوی رسانه‌ها بزرگترین کارکرد خبرنگاران/ کار خبر و اطلاع‌رسانی نوعی جهاد تبیین است/مدیرانی که پاسخگوی رسانه‌ها ومردم نیستند عملکردشان قابل پذیرش نیست

به گزارش سایت خبری تحلیلی بابل‌ نوین، صبح امروز ۲۸ اسفندماه ۱۴۰۲ علی پیرفلک معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان بابل در فاصله یک ماه بعد از حضور در این جایگاه مسئولیتی اولین نشست با اهالی رسانه را به واسطه ماه مبارک رمضان و آغاز سال جدید در سالن جلسات فرمانداری برگزار کرد.

 

در ابتدای این نشست که با مدیریت مهدی بادیکناری رئیس اداره روابط عمومی فرمانداری بابل رقم خورد وی بر همکاری و تعامل اهالی رسانه در طول سالهای خدمتش در این فرمانداری تاکید و خواستار تداوم و کمک بیشتر به فرماندار جدید و دولت سیزدهم شد.

 

در ادامه پیرفلک با تبریک ایام ماه مبارک رمضان و پیشاپیش تبریک سال جدید اظهار کرد: در فاصله کوتاه حضورم در بابل از ظرفیت‌های عظیم این شهرستان بیشتر باخبر شدم و در این مسیر کاکردهای رسانه را در ایام انتخابات به عینه دیدم.

 

وی افزود: حسرت می‌خورم در ایام انتخابات چرا بیشتر ما شما را در کنار خودمان نداشتیم تا جلوی اخبار نادرست گرفته شود، امیدوارم تعامل بیشتری بین رسانه‌ها و نماینده دولت برقرار و اتاق فکری را جهت ارائه خدمات بیشتر به مردم ارائه کنیم.

 

فرماندار ویژه بابل ادامه داد: خدمت‌گزاران در دولت باید از پژواک صدای رسانه‌ها به نمایندگی از مردم استفاده و بهترین خدمت‌گزاری را انجام دهند و اگر توجه کرده باشبد واژه نبی که به پیامبران اطلاق می‌شود از رسالت که خواستگاهش کار رسانه ای و تبلیغی است برگرفته شده است و در واقع خبررسانی رسالت بزرگی در امتداد رسالت پیامبران و ائمه معصومین است.

 

عالی‌ترین مسئول دولتی تصریح کرد: ما قبول داریم بواسطه برخی تنگناها و مشکلات بسیاری از مردم امکان دسترسی به مسئولان را ندارند اما شما اهالی رسانه این امکان را دارید که با این افراد روبرو شوید و این فرصتی برای تامین مطالبه مردم در مسیر رضایتمندی آنها و بزرگترین سرمایه اجتماعی و کارکرد خبرنگاران برای حکومت‌هاست.

 

پیرفلک اذعان کرد: در دولت‌های گذشته دیده شد که از برخی خبرنگاران شکایت شد اما رویه دولت سیزدهم جناب آیت‌الله دکتر رئیسی این نیست که کار اهالی رسانه به مراجع قضایی کشیده شود.

 

وی با اشاره به ظرفیت‌های عظیمی که در کار رسانه در دنیای کنونی وجود دارد افزود: ارتباط و تعامل بین مدیران و اهالی رسانه می‌تواند بسیاری از مشکلات را حل کند و معیار یک مدیر برتر و قابل قبول تعامل مدیران با مردم و رسانه‌هاست، اگر مدیری اینگونه عمل نکند از منظر بنده قابل قبول نیست.

 

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان بابل تاکید کرد: با توجه به منویات رهبری در حوزه جهاد تبیین باید توجه کرد که به چه مباحثی واژه جهاد اطلاق می‌شود پس مشاهده می کنیم کارکرد کلمه جهاد بسیار مهم و ارزشمند است، از سویی رهبری در بیان اقدامات، دستاوردها و بیان عملکرد دولتها از این واژه استفاده کردند که بسیار مهم می نماید و در همین راستا کار اطلاع‌رسانی رسانه‌ها خود نوعی جهاد و جنگ رسانه‌ای با امپراتوری رسانه‌ای غرب با رویکرد تبیین دستاوردهای نظام اسلامی یکی از کارکردهای مهم آن است.

 

پیرفک گفت: به تعبیر رهبری یک‌سال دشمن زودتر از انتخابات ستادش را شروع کرد، بنده با تعدد کاندیداهای بسیار زیاد در برخی از شهرها برای انتخابات مخالفم چون برای شناخت مردم مشکلاتی را ایجاد خواهد کرد و کار رسانه‌ای شما قطعا در این حوزه جهاد تبیین است و خروجی کار شما در تغییر نگاه مردم بسیار اثربخش است.

 

وی افزود: همه مدیران باید ارتباط تنگاتنگی با رسانه‌ها داشته باشند و عدم ارتباط و عدم پاسخگویی به رسانه‌ها قابل پذیرش نیست، اگر مدیرکلی بخواهد محدودیتی برای رئیس اداره جهت پاسخگویی به‌وجو آورد پیگیری جدی خواهد شد و جایگاه حاکمیتی و خدمت‌گزاری فرماندار ویژه تقدم و الویت دارد بر خواسته مدیریت آقایان.

 

فرماندار ویژه بابل ادامه داد: با هم‌افزایی تعامل و همفکری بیشتر با یکدیگر باشیم و‌ کمک‌کنیم برای سربلندی کشور و مردم منطقه و این گلایه‌ها وجود دارد که   شهرستان بابل یک استادیوم خوب و آبرومند ندارد و نیاز به حداقل یک استادیوم ۲۰ هزارنفری که کمترین خواسته مردم است دارد، در حوزه‌های پسماند،گره‌های ترافیکی، قیمت برنج و مشکلات شالیکاران، مشکلات صنعت‌گران با داشتن دو شهرک صنعتی، در حوزه امور مالیاتی، ثبت اسناد و املاک، تامین اجتماعی و مباحث مربوط به کار،پیگیری طرح‌های هادی و ساماندهی وضعیت روستاها به‌ویژه تامین مسکن روستایی، در زمینه‌های عمرانی مخصوصا راه‌ها شهرستان بابل نیازمند حل مشکلات است.

 

پیرفلک در پایان گفت: در حوزه گردشگری باید سرمایه گذاری‌های مناسب انجام شود و این زیبنده بابل نیست که یک هتل آبرومند ندارد اما در حوزه فرهنگی و اجتماعی علاقه‌مندان زیادی وجود دارد که باید متحد شوند و خیرین ارزشمندی در این شهرستان حضور دارند که در کشور بی‌نظیر هستند که در پاین این نشست باید این خبر مسرت‌بخش را به شما عزیزان و مردم شهرستان بابل بدهم که با همکاری شورای اسلامی شهر، شهرداری بابل و یک نیک اندیش این شهرستان برای پروژه بزرگ شهری ۳ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری کند و یکی از خیرین بزرگ دیگر این شهر برای آزادی زندانیان کمک ۱۰۰ میلیارد ریالی داده است که نشان از نگاه بلند مردم این شهرستان ارد.

شایان ذکر است در این نشست پیرفلک سرپرست فرمانداری بابل سه قول به اصحاب رسانه شامل ارائه امانات به اهالی رسانه در فرمانداری بابل جهت پوشش خبری مناسب اخبار شهرستان، دوم برگزاری نشست فصلی و یا سالی دو بار برای هرکدام از مسئولان با اهالی رسانه برای ارائه گزارش عملکرد و پاسخگویی و در نهایت برگزاری آموزش سواد رسانه برای اعضای شورای اداری شهرستان بابل جهت تعامل بیشتر و بهره‌مندی از ظرفیت‌های رسانه‌ای جهت خدمت‌گزاری ارزشمند به مردم بود که امیدواریم با تجربه و توانمندی‌های ایشان این مباحث مطرح شده تحقق یابد.

نویسنده : روح‌اله قلی‌پور | منبع خبر : بابل نوین
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.