امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Friday, 3 May , 2024
امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 58970
  پرینتخانه » آخرین اخبار تاریخ انتشار : 18 خرداد 1396 - 21:01 | | ارسال توسط :

بیانیه جبهه مردمی نیروهای انقلاب درباره دو عملیات تروریستی در تهران

به گزارش بابل نوین، جبهه مردمی نیروهای انقلاب پیرامون دو عملیات تروریستی در تهران بیانیه ای صادر کرد. متن بیانیه به شرح ذیل است: ” هو العزیز المتعال” ملت شریف و بزرگوار ایران عملیات کور و اقدام جنایتکارانه تروریست ها در صبح چهارشنبه هفدهم خرداد ماه که منجر به شهادت و جراحت جمعی از هموطنان مان […]

به گزارش بابل نوین، جبهه مردمی نیروهای انقلاب پیرامون دو عملیات تروریستی در تهران بیانیه ای صادر کرد.

متن بیانیه به شرح ذیل است:

” هو العزیز المتعال”

ملت شریف و بزرگوار ایران

عملیات کور و اقدام جنایتکارانه تروریست ها در صبح چهارشنبه هفدهم خرداد ماه که منجر به شهادت و جراحت جمعی از هموطنان مان در حرم مطهر امام خمینی (ره) و مجلس شورای اسلامی شد، قلب و جان همه ما را داغدار و جریحه دار ساخته است.

طراحان ، برنامه ریزان و صحنه گردانان این اقدامات مذبوحانه باید بدانند که تلاش خفاشان شب پرست برای مقابله با تاثیرات انقلاب اسلامی و بیداری نسل های جویای حقیقت، راه به جایی نخواهد برد و امواج بلند و بیداری بخش اسلام ناب محمدی (ص) به زودی طومار حکومت های فاسد، منحط و قبیله ای و دست نشانده غرب در منطقه را درهم خواهد پیچید.

جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با افتخار بر دستان پرتوان و مقتدر نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی که با مجاهدت های خاموش و طاقت فرسا توانسته اند در ناامن ترین منطقه دنیا گوهر آرامش و امنیت را به ملت بزرگ و عزیز ایران اسلامی هدیه کنند، بوسه می زند و اعلام می دارد که اتحاد، انسجام و امنیت این ملت گرانبها ترین سرمایه ای است که نباید آماج خودخواهی ها و قدرت طلبی های کسانی قرار گیرد که برای چندصباحی بیشتر ماندن بر کرسی ریاست حاضرند برگه های زرین شرف و غیرت یک ملت را به قربانگاه تحریف و تمسخر برده و جای شهید و جلاد را عوض کنند.

آنچه دیروز در تهران گذشت حاوی درس ها و عبرت هایی است که باید چراغ راه آینده و روشنی بخش مسیر پیشرفت و تعالی کشور عزیزمان ایران باشد. سیاست مداران و سیاست ورزان بهوش باشند و بدانند که نباید و نمی توانند چوب حراج بر امنیت کشور بزنند، رسانه ها نمی توانند آرامش و امنیت خاطر این ملت را برهم زنند، هیچکس نباید قومیت ها و مذاهب را نردبان رسیدن به قدرت و مطامع خود کند. ما همه مسئولیم و برای صیانت از مرزهای جغرافیایی، سیاسی و معنوی کشوری بزرگ و پر افتخار به نام جمهوری اسلامی ایران باید جامه عزت و غیرت بر تن کنیم و در برخورد با جنایت پیشگان سفاکی که داغ ترور ۱۷ هزار نفر از فرزندان این کشور را بر دل هایمان گذاشته اند، لحظه ای درنگ و تامل نکنیم که مقابله با تروریسم و تامین امنیت و آرامش کشور و جامعه جز با سرپنجه های اقتدار ممکن نبوده و نخواهد بود.

در شرایطی که پیروزی های افتخار آفرین جبهه مقاومت، خواب را از چشمان نظام سلطه و دست نشاندگان و دنباله های منطقه ای آنها ربوده است، انجام عملیات های تروریستی توسط گروهک های تکفیری و منافقین کوردل نمی تواند انگشت اتهام و مسئولیت را از حامیان اصلی تروریسم بردارد و یقینا کیفری سخت و کوبنده از جانب ملت ایران در انتظار آنان خواهد بود.

جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با عرض تسلیت به خانواده شهدای واقعه تروریستی هفدهم خرداد و آرزوی بهبودی عاجل برای مجروحان این حادثه و تقدیر و سپاس از اقدام سریع و قاطع جان برکفان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نیروی انتظامی و نیروهای امنیتی در مقابله با تروریست ها، از دستگاه دیپلماسی کشور انتظار دارد با اتخاذ مواضع مقتدرانه و عزت بخش ، همپای ملت بزرگ ایران در مقابله با قداره کشان و جنایت پیشگانی که نقاب حقوق بشری بر چهره زده اند، به افشای دست های پشت پرده این جنایت و قدرت های حامی آنها و مطالبه حق ملت مظلوم ایران همت گمارد.

پبی گمان خون پاک ایرانیان بیگناه و مظلومی که با زبان روزه به دیدار حق شتافتند، نقشه های دشمنان و کید کافران و منافقان را عقیم خواهد گذارد و ملت ایران را در ادامه راه روشن و پر افتخاری که برگزیده است، مصمم تر خواهد نمود.

جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی

منبع:باشگاه خبرنگاران جوان

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.