امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 58972
  پرینتخانه » آخرین اخبار تاریخ انتشار : 18 خرداد 1396 - 21:03 | | ارسال توسط :

هلاکت سرکرده‌ای از اتباع ژاپنی داعش در دیرالزور/ مواضع تکفیری‌ها در پانوراما، آماج حملات ارتش سوریه

به گزارش بابل نوین، نیروهای ارتش سوریه و رزمندگان مقاومت در ادامه عملیات‌های خود، ضمن ناکام گذاشتن چندین حمله تروریست‌ها در بخش‌هایی از دیرالزور، مواضع آن‌ها را در پانوراما هدف قرار دادند. *حمله عناصر داعش به دیرالزور ناکام ماند منابع نظامی اعلام کردند: یکی از یگان‌های ارتش سوریه، حمله گروه‌های تروریستی را به تعدادی از نقاط […]

به گزارش بابل نوین، نیروهای ارتش سوریه و رزمندگان مقاومت در ادامه عملیات‌های خود، ضمن ناکام گذاشتن چندین حمله تروریست‌ها در بخش‌هایی از دیرالزور، مواضع آن‌ها را در پانوراما هدف قرار دادند.

*حمله عناصر داعش به دیرالزور ناکام ماند
منابع نظامی اعلام کردند: یکی از یگان‌های ارتش سوریه، حمله گروه‌های تروریستی را به تعدادی از نقاط نظامی واقع در مناطق القلعه، سد الزلف و ایستگاه فرانسه در حومه شمال شرقی سوبداء خنثی کرد.
هلاکت سرکرده‌ای از اتباع ژاپنی داعش در دیرالزور/ مواضع تکفیری‌ها در پانوراما، آماج حملات ارتش سوریه
به‌نقل از اعلام‌الحربی؛ گزارش‌های میدانی پیرامون آخرین تحولات دیرالزور به‌شرح زیر است:
نیروهای ارتش سوریه و رزمندگان مقاومت با استفاده از انواع سلاح‎های متوسط و سنگین، مسیر حمله تروریست‌های داعش به تپه‌های «ام عبود» و «السیریاتل» در دیرالزور مسدود کرده و هجوم آنان را ناکام گذاشتند.
هم‌چنین نیروهای سوری با شلیک موشک هدایت شونده، یک خودروی بمب‌گذاری شده را که قصد داشت به مواضع ارتش نزدیک شود، هدف قرار داده و منهدم کردند.
*مواضع داعش در پانوراما، آماج حملات ارتش سوریه
هلاکت سرکرده‌ای از اتباع ژاپنی داعش در دیرالزور/ مواضع تکفیری‌ها در پانوراما، آماج حملات ارتش سوریه
نیروی هوایی ارتش سوریه هم‌زمان با درگیری‌های گسترده در منطقه پانوراما، حملات متعددی را به مواضع عناصر داعش در این منطقه و شرق مدرسه پانوراما صورت داد که در این حملات، خسارات فراوانی در زمینه نفرات و ادوات نظامی به تروریست‌ها وارد شد.
*زخمی شدن سرکرده سعودی تحریرالشام/ هلاکت سرکرده ژاپنی تروریست‌های داعش در حومه دیرالزور
هلاکت سرکرده‌ای از اتباع ژاپنی داعش در دیرالزور/ مواضع تکفیری‌ها در پانوراما، آماج حملات ارتش سوریه
مرکز هماهنگی تروریست‌های مسلح اعلام کرد که در پی حمله به خودروی حامل عبدالله المحیسنی، سرکرده سعودی و عضو کمیته شرعی تروریست‌های هیئه تحریرالشام در نزدیکی معره‌النعمان از حومه ادلب، این تروریست تکفیری زخمی شد.
تلویزیون سوریه اعلام کرد که سازمان هلال احمر این کشور، ۲۶  بسته چتر حاوی مواد غذایی را در مناطق مسکونی شرقی دیرالزور فرود آورده و توزیع کرد.
هم‌چنین به‌نقل از این منبع تروریستی، درپی حمله هوایی صورت گرفته به شهر العشاره در حومه جنوب شرقی دیرالزور، یکی از سرکردگان ژاپنی تروریست‌های داعش با نام “ابوفاطمه الالبانی” به‌هلاکت رسید.
اما در اثر انفجار یک مین زمینی کاشته شده از سوی تروریست‌های داعش در روستای «جعبر الشرقیه» از حومه غربی رقه، دو کودک سوری به‌شهادت رسیدند.
خبرهای رسیده از ورودی غربی شهر رقه حاکی از آن است که درگیری‌هایی سنگین میان نیروهای دموکراتیک سوریه با تکفیری‌های داعش در داخل منطقه «لشکر ۱۷» شمال این شهر،  درجریان است.
منبع:باشگاه خبرنگاران جوان
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.