امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Friday, 3 May , 2024
امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 76692
  پرینتخانه » مذهبی تاریخ انتشار : 24 دی 1396 - 17:32 | | ارسال توسط :

بیش از ۸۴ هزار نفر متقاضی شرکت در آزمون حفظ و مفاهیم قرآن

به گزارش بابل نوین، دبیر شورای سیاست‌گذاری آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم با اشاره فرصت اندک باقی مانده تا پایان مهلت ثبت نام در بزرگترین آزمون حفظ و مفاهیم قرآن، از ثبت‌نام بیش از ۸۴ هزار نفر در این آزمون ملی تا روز شنبه ۲۳ دی در سراسر کشور خبر داد. حجت‌الاسلام سیدمصطفی حسینی، […]

به گزارش بابل نوین، دبیر شورای سیاست‌گذاری آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم با اشاره فرصت اندک باقی مانده تا پایان مهلت ثبت نام در بزرگترین آزمون حفظ و مفاهیم قرآن، از ثبت‌نام بیش از ۸۴ هزار نفر در این آزمون ملی تا روز شنبه ۲۳ دی در سراسر کشور خبر داد.

حجت‌الاسلام سیدمصطفی حسینی، رییس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه با اشاره به اینکه بزرگترین آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم ۱۰ اسفند ماه سال جاری به طور همزمان در ۲۶ رشته قرآنی برگزار خواهد شد، اظهار کرد: شمار علاقه‌مندان و ثبت‌نام کنندگان در این آزمون سراسری که از هجدهم آذر ماه آغاز شده است، امروز شنبه به بیش از ۸۴۳۶۱ نفر رسید که اصفهان در میان استان‌ها، قم در میان شهرها و موسسه امیرالمومنین (ع) کاشان در میان موسسات قرآنی پیشتاز هستند.

رییس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف تاکید کرد: علاقه‌مندان تا ۳۰ دی ماه فرصت دارند برای شرکت در این آزمون به سایت www.quranedu.ir مراجعه و در رشته دلخواه خود ثبت‌نام کنند.

دبیر شورای سیاستگذاری آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم درباره اقداماتی که در آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم تاکنون انجام شده است، تصریح کرد: در آزمون امسال تمهیداتی اندیشیده شده که قرآن‌آموزان در سایر دستگاه‌های اجرایی از جمله موسسات و مراکز قرآنی، امامزادگان و بقاع متبرکه، حسینیه‌ها و مساجد، پایگاه‌های بسیج، کانون‌های فرهنگی مساجد، حوزه‌های علمیه، نیروهای مسلح و دارالقرآن‌های آموزش و پرورش در ذیل نهاد خود در این آزمون ثبت‌نام نموده و شرکت کنند.

حسینی ادامه داد: همچنین “موج تلفن همراه” هم با انتشار خبر آغاز آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم در اپلیکیشن باد صبا به همکاران رسانه‌ای آزمون پیوست. اپلیکیشن باد صبا دارای بالاترین رتبه تعداد کاربر فعال بین نرم افزارهای تلفن همراه ایرانی را داراست.

حسینی افزود: همچنین ویژه‌برنامه تلویزیونی «فهم زبان قرآن» از امروز شنبه ۲۳ دی ماه به روی آنتن شبکه سه سیما می‌رود. این برنامه تلویزیونی با هدف آموزش فهم و درک معانی قرآن با محوریت کتاب «درسنامه فهم زبان قرآن» که یکی از منابع اصلی آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم در تاریخ ۱۰ اسفند است، تولید و بازپخش می‌شود.

حسینی خاطرنشان کرد: همچنین هماهنگی‌های لازم با استان‌ها و ادارات کل اوقاف برای ثبت‌نام در این آزمون انجام شده تا تمهیداتی اندیشیده شود و کسانی که تقاضای شرکت در این آزمون را دارند، بتوانند به راحتی ثبت‌نام کنند.

آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم با مشارکت و همکاری معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان اوقاف و امور خیریه پنجشنبه دهم اسفندماه در بیش از ۲۶ رشته و در ۴۲۰ حوزه امتحانی در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.