امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Monday, 6 May , 2024
امروز : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 60619
  پرینتخانه » آخرین اخبار تاریخ انتشار : 11 تیر 1396 - 21:28 | | ارسال توسط :

تاکید ویژه سیما به مقوله قرآن آموزی

معاون سیما در نشست خبری خود اعلام کرد: در سیما قرآن آموزی یکی از فاکتورهای ویژه است که همیشه به آن خواهیم پرداخت.

به گزارش بابل نوین، نشست خبری مرتضی میر باقری، معاون سیما امروز ۱۱ تیرماه، برگزار شد. در این جلسه مدیران شبکه‌های مختلف میرباقری را همراهی می‌کردند.

در ابتدای این جلسه میرباقری در سخنانی تصریح کرد: مناسبت‌ها تنها به ایام دینی و ملی خلاصه نمی‌شود بلکه ما مصمّم هستیم تا تابستان را هم به عنوان یک مناسبت طولانی مدت مد نظر قرار دهیم. در تابستان اوقات فراغت بسیار زیاد زیرا اکثر مراکز آموزشی تعطیل هستند پس در این ایام سیما می‌تواند با پوشش جمعیت گسترده‌ای از جوانان مخاطبان بسیاری را جذب خود کند.یکی از اهداف ویژه ما در سیما رواج قرآن آموزی است و همین امر همیشه در تولیدات‌مان مد نظر خواهد بود.

وی افزود: یکی از هدف‌های اصلی ما این است که به گونه‌ای عمل کنیم که تمام اوقات فراغت رسانه ملی به وسیله تلویزیون پوشش داده شود برای پخش چهار سریال در یک روز به زودی به آن دست خواهیم یافت.

میرباقری در بخش دیگری از سخنانش تصریح کرد: شبکه‌های مختلف سیما تمامی اقشار و سنین را پوشش خواهند داد تا هیچ مخاطبی در کشورمان بدون برنامه نباشد با این توضیح ۴۳۱ فیلم سینمای، ۹ سریال ایرانی، ۱۰۰ مسابقه، ۸۳۵ مستند و … از جمله برنامه‌های است که برای ایام تابستان در نظر گرفته شده است.

وی در انتهای سخنانش تاکید کرد: خیلی خوشحالم که بگویم تلویزیون جمهوری اسلامی ایران با در دست داشتن ۴۸ طرح رکورد دار برنامه‌های تولیدی است.

بعد از سخنان میرباقری پور محمدی مدیر شبکه ۳ تصریح کرد: برای تابستان برنامه‌های مختلفی را روی آنتن خواهیم فرستاد تا اوقات فراغت را به خوبی پوشش دهیم.در این راستا برنامه‌های متعددی تولید شده که هر کدام به طریقی سلایق مختلف را پوشش خواهد داد. «نون و جوانی» برنامه‌ای است که در آن به سبک زندگی ایرانی اسلامی توجه خواهد شد. همچنین برنامه«هفت» با اجرا و ساختار جدید از دیگر برنامه‌های سیما در ایام تابستان خواهد بود.

در بخش پایانی این مراسم محمد زاده، مدیر شبکه قرآن نیز تاکید کرد: شبکه قرآن سعی می‌کند با تولید برنامه‌های متنوع به تابستان مردم رنگ قرآنی دهد برای رسیدن به این خواسته نیز تنها به یک زبان اکتفا نکرده‌ایم بلکه تلاش داشتیم همه سلایق را مد نظر قرار دهیم.

وی در انتهای این گزارش خاطر نشان کرد: طرح قرآنی بشارت ۱۴۵۱ برنامه‌ای است که از امروز ۱۱ تیرماه روی آنتن خواهد رفت نام این برنامه تداعی کننده زمانی است که از نزول قرآن می‌گذرد. برنامه اسراء، نیم رخ قرآنی و… برنامه‌های متنوع دیگری هستند که با رویکرد قرآنی روی آنتن خواهند رفت./ص

ایکنا

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.