امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Wednesday, 1 May , 2024
امروز : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 60620
  پرینتخانه » آخرین اخبار تاریخ انتشار : 11 تیر 1396 - 21:30 | | ارسال توسط :

دیدار تعدادی از خانواده شهدای منا با نماینده ولی‌فقیه

در حالی‌که یکی از خبرگزاری‌های کشور خبر از تجمع و اعتراض خانواده شهدای منا در مقابل سازمان حج و زیارت داده است، منابع آگاه به ایکنا خبر دادند که کمتر از ۱۰ نفر با حضور در این سازمان، با نماینده ولی فقیه در حج و زیارت دیدار داشتند.

به گزارش بابل نوین، در حالی‌که یکی از خبرگزار‌ی‌ها خبری مبنی بر تجمع خانواده‌ شهدای منا در مقابل سازمان حج و زیارت و اعتراض این خانواده‌ها «جهت تعیین تکلیف مذاکرات صورت گرفته با عربستان سعودی در خصوص حج و تعیین وضعیت این موضوع مقابل سازمان حج و زیارت» منتشر کرده‌ است، منابع آگاه به ایکنا اطلاع دادند که چند نفر از خانواده شهدای منا صبح امروز یک‌شنبه ۱۱ تیر ماه با حضور در مقابل سازمان حج و زیارت با خبرنگار یکی از خبرگزاری‌های کشور و خبرنگار صدا و سیما مصاحبه‌هایی را انجام داده‌اند.

بر اساس گزارش منتشر شده از سوی این خبرگزاری، خانواده شهدای منا نسبت به احقاق حقوق شهدای منا و جایگاه این مسئله در مذاکرات حج معترض بودند.

بر اساس گزارش ایکنا رئیس سازمان حج و زیارت در ایران حضور ندارد، اما حجت‌الاسلام والمسلمین سید علی قاضی‌ عسکر، نماینده ولی فقیه در سازمان حج و زیارت به محض اطلاع از حضور خانواده شهدای منا در مقابل سازمان حج و زیارت آنها را به دفتر خود دعوت و طی دو ساعت به مطالبات و خواسته‌های آنها گوش کرده و پاسخ‌های لازم را ارائه کرده است اما آنها قانع نشده‌اند.

بر اساس شنیده‌ها مطالبات آنها شامل دریافت دیه شهدای منا بوده است.

لازم به ذکر است، هیچ یک از خبرگزاری‌های دیگر کشور از این برنامه مطلع نبودند و قبل از حضور هر خبرنگار دیگری در مقابل سازمان حج و زیارت این حضور پایان یافته است.

یاداوری می‌شود، همچنان عده‌ای در کشور مخالف حضور زائران ایرانی در حج تمتع ۹۶ هستند و این مخالفت را با روش‌های مختلف ابراز می‌کنند./ص

ایکنا

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.