امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 85589
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار بابل, اخبار برگزیده اصلی, اخبار ویژه, اقتصادی تاریخ انتشار : 13 بهمن 1397 - 11:30 | | ارسال توسط :

چند پروژه عمرانی بسیج تا پایان سال افتتاح خواهد شد+تصاویر

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بابل از بهره‌برداری چند پروژه عمرانی خانه محروم در ایام‌الله دهه فجر و تا پایان سال در این شهرستان خبر داد.

به گزارش بابل نوین،همزمان با آغاز ایام‌الله دهه مبارک فجر و در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی سرهنگ مرتضی رمضانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بابل به همراه تقی‌پور مسئول بسیج سازندگی این ناحیه از برخی پروژه‌های عمرانی و طرح های ساخت خانه محروم در سطح این شهرستان دیدن کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بابل در این بازدیدها بر توجه ویژه به خدمت برای محرومین تاکید و اظهار کرد: خدمت برای مستضعفین رسالت اصلی بسیج مستضعفین است و سپاه ناحیه بابل تمام توان و تلاش خود را در این زمینه صرف خواهند کرد.

وی افزود: امروز که کشور با مشکلات اقتصادی دست و پنجه نرم می‌کند ما به دنبال کمک به مسئولان بر خود وظیفه می‌دانیم قسمتی از این کار بر روی زمین مانده را قبول کنیم و در راستای تحقق منویات رهبری با کار جهادی در عرصه خدمات‌رسانی در قالب طرح‌های بسیج سازندگی مشکلات مردم را حل کنیم.

این مسئول تاکید کرد: چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ان‌شالله برای مردم خوش یمن است و در این راستا مسئولان باید با کار جهادی این پیام را به مردم بدهند که قدردان ایستادگی و حمایت شما از انقلاب اسلامی هستیم.

شایان ذکر است فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بابل از بهره‌برداری چند پروژه عمرانی‌و خانه محروم در ایام‌الله دهه فجر و تا پایان سال در سطح این شهرستان خبر داد.

 

تنظیم خبر: روح‌اله قلی‌پور

انتهای خبر/

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.