امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Thursday, 9 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 16893
  پرینتخانه » اخبار برگزیده اصلی تاریخ انتشار : 17 شهریور 1394 - 9:56 | | ارسال توسط :

تبادلات فرهنگی هنری ارشاد اسلامی بابل و تفرش

  علی اترکی امیری رئیس اداره ارشاد اسلامی تفرش در گفتگو با خبرنگار اجتماعی ندای تفرش گفت: به منظور تبادل فرهنگی و توسعه گردشگری شهرستان، ۴۰ نفر از اصحاب فرهنگ و هنر شهرستان بابل و استان مازندران به تفرش سفر می کنند. وی اظهار کرد: در این اردوی سه روزه فرهنگی و گردشگری که از […]

 

علی اترکی.ریس ارشاد تفرش
علی اترکی امیری رئیس اداره ارشاد اسلامی تفرش در گفتگو با خبرنگار اجتماعی ندای تفرش گفت: به منظور تبادل فرهنگی و توسعه گردشگری شهرستان، ۴۰ نفر از اصحاب فرهنگ و هنر شهرستان بابل و استان مازندران به تفرش سفر می کنند.

وی اظهار کرد: در این اردوی سه روزه فرهنگی و گردشگری که از ۱۹ شهریور ماه آغاز می شود، این فعالان علاوه بر دیدار از ابنیه تاریخی و شرکت در برنامه های فرهنگی در تفرش از شهرهای خمین، دلیجان، آشتیان و اراک دیدار خواهند کرد.رئیس اداره ارشاد اسلامی تفرش شرکت در مراسم افتتاحیه در فرمانداری، دیدار از امامزاده محمد(ع)، اجرای نشست های ادبی، موسیقی، فعالان تعزیه، بازدید از مناطق گردشگری طراران و کریان، بازدید از بازار صنایع دستی، بازدید از آثار تاریخی شهرستان و مراسم اختتامیه را از برنامه های دیگر این اردوی ۳ روزه عنوان کرد.

اترکی امیری بیان کرد: در پایان این اردو تصمیمات در خصوص تبادل ظرفیتهای فرهنگی، هنری و… در قالب تفاهم نامه تنظیم و به فرمانداری تفرش و استانداری مرکزی اعلام می شود.

وی با اشاره به اعزام ۴۰ نفر از افراد شاخص تفرشی در زمینه های فرهنگی، هنری، صنایع دستی و… به شهرستان بابل گفت: در اواخر شهریورماه یک گروه ۴۰ نفره از افراد شاخص تفرش به شهرستانهای بابل، بابلسر و شهرهای اطراف اعزام می شوند.

رئیس اداره ارشاد اسلامی تفرش، برگزاری نشست انجمن های تفرش با انجمن های هم نام خود در شهرستان بابل و مازندران و استمرار این نشستها به منظور تبادل فرهنگی را از مهمترین دستاوردهای اجرای این اردوها عنوان کرد.

به گفته وی این برنامه به همت شورای شهر، شهرداری، فرمانداری، ارشاد و همکاری دانشگاه آزاد، آموزش و پروررش، میراث فرهنگی تفرش برگزار می شود.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.