امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Friday, 3 May , 2024
امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 21259
  پرینتخانه » اخبار بابل, اخبار برگزیده اصلی, اخبار ویژه, سیاسی, گزارش تصویری تاریخ انتشار : 02 اسفند 1394 - 15:13 | | ارسال توسط :

تحلیل آماری و نتایج چهارمین دوره رای گیری سایت بابل نوین در مورد کاندیداهای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی

گزارشی از رای گیری دی ماه در سایت خبری تحلیلی بابل نوین

رای-گیری-دی ماه-آرم

 

به گزارش بابل نوین، در پی برگزاری چهارمین دوره انتخابات و رای گیری در پایگاه خبری تحلیلی بابل نوین و با توجه به ریزش کاندیداها، رد و عدم صلاحیت برخی از کاندیداهای قبلی این انتظار می‌رفت که تعداد شرکت کنندگان در این رای‌گیری به شدت افت کند که با توجه به استقبال مجدد شرکت کنندگان باتعداد ۱۵۷۲ رای دهنده ما رابر آن داشت تا همچنان در مسیر خدمتگزاری و اطلاع رسانی استوار باشیم.

تحلیل آماری به ترتیب رتبه :

– عابدین مومنی با ۱۸۱ رای و ۱۲ درصد کل آرا و با توجه به اینکه در دوره دوم نظر سنجی(آبانماه ) و در دوره سوم نظر سنجی (آذر ماه) چهارم شده بود در این دوره که چهارمین دوره از نظر سنجی بود در مکان نخست قرار گرفت.

– دومین نفر در این دوره از نظر سنجی‌ها علی اکبر ناصری نماینده فعلی مجلس شورای اسلامی می‌باشد که با ۱۴۷ رای و ۹ درصد آرا از جایگاه هشتمی، پنجمی و ششمی ماه‌های گذشته به این جایگاه رسید.

– حسین نیاز آذری هم که یکی از دو نماینده فعلی مجلس می باشد با ارتقاء جایگاه خود در نظر سنجی‌های قبلی از مکان‌های نهم و دهم به رتبه سوم با ۱۲۴ رای و ۸ درصد از کل آرا صعود کرد که این ارتقاء چشم گیر نشان از کارکرد تیم رسانه‌ای و فضای مجازی نامبرده می‌باشد.

– رتبه چهارم لیست هم به مهدی سعادتی با ۱۲۱ رای و ۸ درصد آرا اختصاص یافت که در دوره‌های قبلی جایگاه بهتر از نهمی نداشت و ایشان نیز با تقویت فضای مجازی خود توانست جایگاه مناسبی را کسب کند.

– نفر پنجم و ششم مشترک  لیست صفی‌الله فغانپور با ۹۳ رای و ۶ درصد آرا بود که در پی تلاش برای دریافت تایید صلاحیت خود همچنان با یارانش در گردونه رقابت‌ها حضور داشت که در نهایت هنوز نتوانست تاییدیه خود را از شورای نگهبان بگیرد( که بخاطر ترتیب حروف الفبایی در نرم افزار بالاتر از جناب  مشائی نشان داده شده که هردوی این عزیزان در مکان مشترک قرار گرفته‌اند)

– نفر پنجم و ششم مشترک این لیست تعلق گرفت به جوانی به نام سعید مشائی با ۹۶ رای و ۶ درصد آرا که در دوره دوم سوم شد و در سایر دوره‌ها توفیقی نداشت و در کل بیشترین نوسان را در فضای مجازی نامبرده در بین یارانش دارد.

– نفر هفتم این لیست هرمز گرجی است با۸۹ رای و ۶ درصد آرای کل و کسی که در دور اول سوم و در دور دوم و سوم در جایگاه نخست می‌ایستاد با افت شدید طرفداران در فضای مجازی مواجه شد و باید به دنبال تقویت این فضا باشد.

– نفر هشتم این دوره از نظر سنجی شمسعلی هادی‌زاده معلم با ۸۷ رای و ۶ درصد آرا بود که با تقویت نیروهای خود در فضای مجاز پس از سه دوره عدم موفقیت در حضور بین ده نفر در جایگاه فعلی قرار گرفت که البته نامبرده نیز هنوز نتوانست تاییدنهایی شورای نگهبان را بگیرد.

– در جایگاه نهم علی کریمی فیروزجایی با ۶۵ رای و ۴ درصد کل آرا قرار گرفت که بجز دور اول با مقام پنجمی در نظر سنجی دوم و سوم توفیقی بدست نیاورد ولی در نظر سنجی چهارم توانست باز در لیست ده نفره قرار گرفت که نامبرده نیز هنوز نتوانست تاییدنهایی شورای نگهبان را بگیرد.

–  و در نهایت نفر دهم چهارمین نظر سنجی سیف‌الله علی‌نیا با ۶۲ رای و ۴ درصد آرا قرار گرفت که همیشه جزو ده نفر لیست بوده ولی نامبرده نیز هنوز نتوانست تاییدنهایی شورای نگهبان را بگیرد.

نتایج ده نفر اول دی، آذر، آبان و مهر ماه :

nazar-sanji-.mehr94.babol-nomeh-130x4001 نظرسنجی آبان ماه ۲ده نفر اول آذر ماهنتایج دی ماه مجلس ده نفر اول

نتایج نهایی چهارمین دوره (دی ماه۹۴):

رای دیماه کل رای مجلس

 

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.