امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Friday, 3 May , 2024
امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 21266
  پرینتخانه » اخبار بابل, اخبار برگزیده اصلی, اخبار ویژه, سیاسی, شنیده ها, گزارش تصویری تاریخ انتشار : 03 اسفند 1394 - 15:11 | | ارسال توسط :

در حوزه انتخابیه بابل۲کاندیدا انصراف و ۱ نفر به نفع دیگر کاندیدا یعنی عابدین مومنی کنار کشید

انصراف سه کاندیدا از ادامه رقابت در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه بابل...

به گزارش بابل نوین، طی روزهای اخیر و با وجود تب شدید انتخاباتی در بین کاندیدا‌ها و طرفدارانشان ۲ کاندیدا از رقابت‌های انتخاباتی انصراف داده بودند که از  سید حسن احمدیان و زین العابدین حسین نژاد می توان نام برد.

شایان ذکر است ظهر دیروز طی تماس تلفنی خبرنگار بابل نوین با مهدی بادی‌کناری مدیر روابط عمومی فرمانداری بابل و مسئول اطلاع رسانی ستاد انتخابات حوزه انتخابیه شهرستان بابل با تایید خبر فوق افزود: دیروز هم حرمت الله بیژنی با ورود به فرمانداری انصراف خود را اعلام داشت.

وی ادامه داد بنده هم در رسانه‌ها و فضای مجازی شنیده‌ام که آقای علی نجفی حوزه انتخابیه خود را به بابل تغییر داده است ولی تا صبح امروز نامه‌ای از مقام بالاتر در این زمینه به دستمان نرسیده است.

گفته می‌شود حرمت‌الله بیژنی یکی از کاندیداهای  حوزه انتخابیه بابل به نفع کاندید اول اصولگراهای این شهرستان یعنی عابدین مومنی کنار کشیده است و از طرفداران خود خواسته به نامبرده رای دهند.

باید منتظر بود و دید آیا تغییر و تحولات تازه‌ای رخ خواهد داد و یا همین تعداد در رقابت نهایی برای به دست آوردن ۲ کرسی مجلس شورای اسلامی از این حوزه انتخابیه تلاش خواهند کرد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.