امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 75173
  پرینتخانه » ورزشی تاریخ انتشار : 03 دی 1396 - 17:13 | | ارسال توسط :

تداوم اقدامات شائبه برانگیز وزارت ورزش این بار در آستانه انتخابات فدراسیون بوکس

در حالی که کمتر از ۲ روز به برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون بوکس زمان باقی مانده نام احسان روزبهانی نیز به اعضای مجمع فدراسیون بوکس اضافه شد.

به گزارش بابل نوین، در حالی که مجمع انتخابات فدراسیون بوکس روز سه‌شنبه ۵ دی‌ماه برگزار خواهد شد و پیش از این در تاریخ ۲۷ آذرماه نیز اسامی اعضای مجمع این فدراسیون مشخص شده بود امروز(یکشنبه) نام احسان روزبهانی نیز به عنوان سومین نماینده ورزشکاران در مجمع از سوی وزارت ورزش وجوانان اعلام شد.

این اتفاقی در حالی در فاصله کمتر از ۴۸ ساعت به برگزاری مجمع فدراسیون بوکس افتاده است که طبق بند ۱۲ ماده ۱۷ (مجمع عمومی) اساسنامه فدراسیون‌های ورزشی، باید دو ورزشکار مرد و دو ورزشکار زن در مجمع حضور داشته باشند که با توجه به عدم فعالیت بوکس در بخش بانوان باید تنها دو ورزشکار مرد در مجمع حضور داشته که پیش از این سجاد کاظم زاده و رضا حسن نیا به عنوان نماینده ورزشکاران معرفی شده بودند.

اقدام مسئولان وزارت ورزش وجوانان در فاصله ۲ روز به برگزاری مجمع خود به خود مانند مجمع فدراسیون تکواندو شائبه مهندسی و دخالت در این رشته را نیز بالا برده است و انتخاب روزبهانی نیز با توجه به عدم حضور در تیم ملی در دو سال اخیر و بعد از المپیک ریو و ارتباط خوب با سرمربی تیم ملی بوکس این موضوع را حساس‌تر کرده است. اگر قرار بود با توجه به عدم حضور نماینده بانوان از ورزشکاران مرد در مجمع استفاده می‌شد چه بهتر بود در زمان اعلام اعضای مجمع نام دو ورزشکار برگزیده انتخاب و از آخرین مدال‌آوران این رشته در مسابقات معتبر استفاده می‌شد.

امید احمدی صفا آخرین مدال‌آور بوکس ایران در بازی‌های کشورهای اسلامی است که در مجمع فدراسیون حضور ندارد اما روزبهانی با توجه به دوری از مسابقات معتبر بعد از المپیک ریو و حضور در بوکس حرفه‌ای مجوز حضور در مجمع را کسب کرده است. این اتفاقات در آستانه انتخابات بوکس باعث خواهد شد تا مانند انتخابات اخیر بی‌طرفی وزارت ورزش زیر سوال رفته و اطمنیان جامعه ورزش از بین برود.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.