امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 61966
  پرینتخانه » سیاسی تاریخ انتشار : 01 مرداد 1396 - 13:17 | | ارسال توسط :

ترامپ خواستار اعمال فشار نیروی دریایی بر کنگره آمریکا شد

به گزارش بابل نوین،«دونالد ترامپ»، رئیس جمهور آمریکا، در مراسم رونمایی از ناو هواپیمابر «یو اس اس جرالد فورد» که در پایگاه شهر نورفولک در ایالت ویرجینیا برگزار شد، از اعضای نیروی دریایی این کشور خواست او را در عملی کردن افزایش بودجه دفاعی یاری دهند و با اعمال فشار بیشتر، کنگره آمریکا را به […]

به گزارش بابل نوین،«دونالد ترامپ»، رئیس جمهور آمریکا، در مراسم رونمایی از ناو هواپیمابر «یو اس اس جرالد فورد» که در پایگاه شهر نورفولک در ایالت ویرجینیا برگزار شد، از اعضای نیروی دریایی این کشور خواست او را در عملی کردن افزایش بودجه دفاعی یاری دهند و با اعمال فشار بیشتر، کنگره آمریکا را به افزایش ۵۴ میلیون دلاری بودجه دفاعی کشور برای سال ۲۰۱۸ متقاعد کنند.

ترامپ در مراسم سخنرانی که باید به مناسبت رونمایی از ناو جدید انجام می‌شد، از فرصت استفاده کرده و به طرح درخواست‌های سیاسی خود پرداخت.

رئیس جمهور آمریکا از ۶ هزار و ۵۰۰ نفری که در مراسم حضور داشتند و بخش عمده آنها را سربازان نیروی دریایی تشکیل می‌دادند، خواست مقابل کنگره بایستند. وی اظهار داشت: اشکالی ندارد اگر کمی از شما کمک بخواهم، بیایید به نمایندگان کنگره و سناتورها آنچه را که می‌خواهیم بگوییم و مطمئن باشیم به نتیجه خواهیم رسید. علاوه بر این شما می‌توانید از سناتورها بخواهید برای دریافت خدمات درمانی به شما اطمینان دهند.

ترامپ در ادامه، طرحی را که در سال ۲۰۱۱ تصویب شد و به موجب آن بخش‌هایی از هزینه‌های ارتش کاهش یافت را مورد نکوهش قرار داد. درخواست‌های سیاسی ترامپ از حاضران در مراسم، یک اقدام نامتعارف در مراسم‌ نیروی دریایی آمریکا به حساب می‌آید.

واشنگتن‌پست در این باره نوشت: درخواست ترامپ از ارتش و نیروی دریایی می‌تواند اینطور برداشت شود که رئیس جمهور به دلیل فرماندهی کل قوا در حال دستور دادن به نیروهای مسلح است و درخواست وی برای ایستادن مقابل کنگره یک الزام است.

منبع:باشگاه خبرنگاران جوان

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.