امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Friday, 3 May , 2024
امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 77783
  پرینتخانه » مذهبی تاریخ انتشار : 08 بهمن 1396 - 12:05 | | ارسال توسط :

ترویج فرهنگ وقف با نیت حوزه‌های علمیه

به گزارش بابل نوین، مدیرکل امور فرهنگی سازمان اوقاف و امور خیریه از راه‌اندازی انجمن‌های یاوران وقف حوزه‌های علمیه در سراسر کشور خبر داد و گفت: این طرح که با همکاری ادارات اوقاف و امور خیریه و حوزه‌های علمیه به‌صورت کاملا مردمی اجرایی خواهد شد. حجت‌الاسلام سیدمحمدکاظم موسوی متقی- مدیرکل امور فرهنگی سازمان اوقاف و امور […]

به گزارش بابل نوین، مدیرکل امور فرهنگی سازمان اوقاف و امور خیریه از راه‌اندازی انجمن‌های یاوران وقف حوزه‌های علمیه در سراسر کشور خبر داد و گفت: این طرح که با همکاری ادارات اوقاف و امور خیریه و حوزه‌های علمیه به‌صورت کاملا مردمی اجرایی خواهد شد.

حجت‌الاسلام سیدمحمدکاظم موسوی متقی- مدیرکل امور فرهنگی سازمان اوقاف و امور خیریه – اظهار کرد: طی تفاهم صورت گرفته بین معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه سراسر کشور مقرر شد در راستای توسعه و ترویج فرهنگ وقف و استفاده از ظرفیت‌های تبلیغی حوزه‌های علمیه جهت نهادینه‌سازی این سنت حسنه الهی و نیز توسعه موقوفات حوزه‌های علمیه، طرح راه‌اندازی انجمن‌های یاوران وقف حوزه‌های علمیه اجرایی شود.

وی افزود: این طرح که با همکاری ادارات اوقاف و امور خیریه و حوزه‌های علمیه، انجمن‌های یاوران وقف متشکل از خیران و فعالان عرصه وقف و به‌صورت کاملا مردمی اجرایی خواهد شد، فعالیت‌هایی در زمینه ترویج و توسعه فرهنگ وقف، خصوصا وقف برای حوزه‌های علمیه انجام می‌گیرد.

مدیرکل امور فرهنگی سازمان اوقاف و امور خیریه تصریح کرد: انجمن یاوران وقف یکی از ابتکارات جدید معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف در راستای توسعه همه جانبه فرهنگ وقف و استفاده از ظرفیت‌های مردمی در ترویج این سنت الهی است.

موسوی متقی خاطرنشان کرد: انجمن‌های یاوران وقف به‌صورت تشکل‌های مردم نهاد نسبت به ایجاد وقف متناسب با نیازهای روز جامعه اقدام می‌کنند.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.