امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Saturday, 4 May , 2024
امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 80830
  پرینتخانه » فرهنگ و هنر تاریخ انتشار : 09 فروردین 1397 - 14:54 | | ارسال توسط :

تشکر مستندساز«ایرانگرد» از مدیران صدا و سیما/ همه قسمت ها را با عشق کار کردیم

به گزارش بابل نوین، جواد قارایی مستندساز درباره وضعیت پخش مستند «ایرانگرد ۳» و میزان استقبال مخاطب گفت: در ابتدا از مدیر شبکه یک سینما آقای برازش و آقای شریعت پناهی که بهترین زمان پخش را به ما دادند تشکر و قدردانی می کنم. تنها مشکل ما همزمانی پخش با برنامه «دورهمی» است و این باعث […]

به گزارش بابل نوین، جواد قارایی مستندساز درباره وضعیت پخش مستند «ایرانگرد ۳» و میزان استقبال مخاطب گفت: در ابتدا از مدیر شبکه یک سینما آقای برازش و آقای شریعت پناهی که بهترین زمان پخش را به ما دادند تشکر و قدردانی می کنم. تنها مشکل ما همزمانی پخش با برنامه «دورهمی» است و این باعث کاهش مخاطبان ما شد.

وی افزود: امیدواریم پس از پایان قسمت بیستم «ایرانگرد ۳» و شروع بازپخش آن زمان پخشی به ما بدهند تا با چنین مشکلی روبرو نشویم و مخاطبان خود را که شوق فراوانی برای دیدن این مجموعه نشان می دهند را برگردانیم.

وی ادامه داد: در کل و با وجود همزمانی پخش ایرانگرد با برنامه «دورهمی»، باز هم در رای گیری پیشتاز هستیم و این نشان از استقبال مخاطبانی دارد که همیشه لطف آن ها شامل حال ما شده است.

قارایی در خصوص استقبال مخاطب از قسمتی خاص در «ایرانگرد» اظهار داشت: هر کدام از مناطقی که رفتیم از بیابان که حتی یک انسان در آن پرسه نمی زند تا جنگل ها و…، مخاطب و جاذبه خاص خودش را دارد و تنوع سکانس ها و بالابودن جاذبه های ایرانگرد باعث متنوع بودن و ازدیاد مخاطب شده است.

این مستندساز درمورد علاقه اش به بخش خاصی از ایرانگرد بیان کرد: هر قسمت را با عشق کار کردیم و سعی کردیم بتوانیم به فرهنگ سازی، آموزش و بخش علمی آن توجه بالایی داشته باشیم تا تاثیرگذاری قابل قبولی داشته باشد.

قارایی گفت: از تمام مدیران سازمان صداوسیما که بستری را فراهم کردند تا ما بتوانیم با آن چیزی که در توان داریم زیبایی های ایران را به مخاطب نشان دهیم، تشکر و قدردانی می کنم.

/باشگاه خبرنگاران جوان

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.