امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 30630
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار بابل, اخبار برگزیده اصلی, اخبار مازندران, اقتصادی تاریخ انتشار : 07 مهر 1395 - 9:55 | | ارسال توسط :

تفاهم‌نامه‌ ساخت ۲۴۰ واحد مسکن مددجویان کمیته امداد با بسیج سازندگی

مسئول بسیج سازندگی مازندران در بابل خبر از تفاهم‌نامه ساخت 240 واحد مسکن برای مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام‌خمینی(ره) داد.

sazandgi0

به گزارش بابل نوین، صبح امروز جلسه مشترک مسئولین کمیته امداد امام‌خمینی(ره) و مسئولین بسیج سازندگی مازندران به میزبانی بابل و در دفتر بسیج سازندگی این شهرستان برگزار شد.

در این جلسه یدالله تقی‌پور مسئول بسیج سازندگی بابل ضمن تشکر و قدردانی از حضور مسئولین در این جلسه اظهار کرد:  بسیج سازندگی خود را کمیته امدادی می‌داند و تمام تلاش خود را جهت محرومیت‌زدایی به کار خواهد بست.

وی با اشاره به ظرفیت های موجود در بدنه بسیج افزود: ظرفیت عظیمی که در بین عموم مردم بسیجی این شهرستان وجود دارد می تواند راه گشای برطرف کردن مشکلات اقتصادی و معیشتی باشد.

در ادامه تیمور طهماسب‌پور مدیرکل کمیته امداد امام‌خمینی (ره) مازندران با تقدیر از  زحمات دفاتر بسیج سازندگی در استان گفت: مشکلات جامعه و مخصوصاً اقشار مددجو بسیار زیاد است  و ما تا آنجا که توانستیم به مسائل آنها رسیدگی کردیم اما برخی از ادارات و دستگاه‌های دولتی با ما همکاری نمی‌کنند.

وی ادامه داد: برخی قانون‌های دست و پاگیر نیز باعث شده نتوانیم آن طور که شایسته قشر محروم جامعه است از آنها حمایت کنیم و کمیته امداد به تنهایی قادر به پاسخگویی نیست.

مدیرکل کمیته امداد امام‌خمینی (ره) مازندران افزود: یکی از مهم‌ترین معضلات قشر مددجوی ما  نداشتن مسکن است که خاصیت آرامش بخش بودن دارد و کمک وکار شما جهت انجام این پروژه از بهترین کارها است.

در بخش پایانی این جلسه غلام‌رضا شریعتی مسئول بسیج سازندگی مازندران با اشاره به تفاهم نامه مهم با کمیته امداد استان اظهار کرد: تفاهم با بسیج بسازندگی برای ساخت خانه‌های مددجو  امری خداپسندانه در جهت محرومیت زدای است.

وی افزود: از همه همکاران می خواهم قدر این فرصت را بدانند زیرا که فردا دیگر چنین مسئولیت و فرصتی نخواهند داشت.

مسئول بسیج سازندگی مازندران ادامه داد:  بسیج سازندگی طی تفاهم نامه‌ای با کمیته امداد امام‌خمینی(ره) تعداد ۲۴۰ خانه مددجو برای محرومین استان خواهد ساخت و این پروژه‌ها به یاری خدا پنجم آذر ماه در هفته بسیج سازندگی افتتاح خواهد شد.

گفتنی است در این دیدار مسئولین کمیته امداد امام‌خمینی(ره) و مسئولین بسیج سازندگی شهرهای بابل، بابلسر، فریدونکنار، محمودآباد، قائمشهر و آمل نیز حضور داشتند.

sazandgi1

 

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.