امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Friday, 3 May , 2024
امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 30087
  پرینتخانه » اخبار بابل, اخبار برگزیده اصلی, با شهدا تاریخ انتشار : 07 مهر 1395 - 11:13 | | ارسال توسط :

هشت سال دفاع مقدس ما تداوم راه غدیر است/ دشمن با همه توان آمده که بتواند دین ما را از ما بگیرد

فرمانده سپاه بابل گفت: دشمن نیامده بود برای گرفتن خاک ما و یک استان از استان‌های کشور، این بهانه‌ای بیش نبود، دشمن با همه توان آمده بود که بتواند دین ما را از ما بگیرد و امروز هم که سال در 1395 هستیم و سال‌ها از انقلاب ما می گذرد هنوز هم دشمن دارد بر این اصل پاشاری می‌کند که بتواند دین را از ما بگیرد.

hw%d8%a7%d8%b5%d9%84%db%8c-%d9%85%d8%ad%d9%85%d8%af%d9%be%d9%88%d8%b1

به گزارش بابل نوین، سرهنگ علی‌اکبر محمدپور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بابل اظهار کرد: در دنیای امروز تنها راه نجات و عزت ما پیام غدیر و شهداست که تبعیت از ولایت است و با گوش فرا دادن به این شعار می‌توانیم ایرانی سربلند داشته باشیم.

وی که در همایش بسیجیان بخش لاله‌آباد شهرستان بابل سخن می‌گفت با بررسی تحلیلی واقعه غدیر و دوران هشت ساله دفاع مقدس افزود: وقتی جرج جرداق نویسنده مسیحی و استاد ادبیات عرب در مورد علی(ع) آنگونه نظر می‌دهد و می‌گوید من بیش از ۲۰۰ بار کتاب نهج‌البلاغه امام علی(ع) را مطالعه کردم و ای کاش همه عالم جمع شود و یک علی دیگر برای جامعه بیاید، این علی شناسی و ولایت پذیری است که باعث شیعه شدن او می شود و مردم نیز با همین شناخت اصل ولایت فقیه به فرمان امام(ره) در جبهه‌های حق علیه باطل حضور داشتند.

فرمانده سپاه بابل تصریح کرد: در ابتدای جنگ تحمیلی امام امت فرمان دادند حضور در جبهه برای کسانی که مشکل ندارند واجب کفایی است و دیدیم که مردم ما مردانه حضور داشتند و به امر رهبر خود با همه مشکلات و سختی‌ها حضور پرشوری در دفاع از مرزو بوم از خود نشان دادند.

این مقام مسئول ادامه داد: اگر امروز می‌خواهیم کلامی در رابطه با شهدا و سیره عملی آنها بگوئیم و با توجه به این که روح این شهدا شاهد و ناظر برماست به‌واقع هشت سال دفاع مقدس ما تداوم راه غدیر است، آنهایی که غدیری بودند به ندای رهبر لبیک گفتند رفتند و مابقی ماندند.

محمدپور تصریح کرد: دشمن نیامده بود برای گرفتن خاک ما و یک یا دو استان از استان‌های کشور، این بهانه‌ای بیش نبود، دشمن با همه توان آمده بود که بتواند دین ما را از ما بگیرد و امروز هم که سال در ۱۳۹۵ هستیم و سال‌ها از انقلاب ما می‌گذرد هنوز هم  دشمن دارد بر این اصل پاشاری می‌کند که بتواند دین را از ما بگیرد.

وی با اشاره به ولایتمداری مردم ایران افزود: اگر به تاریخ و وصیت نامه امام‌خمینی (ره) مراجعه کنید می‌بینید ایشان از مردم راضی بودند اما در واقعه غدیر شاهد بودیم کسانی بودند که به علی(ع) تبریک گفتند اما در صحنه نبرد و لحظات حساس تاریخی امام زمان‌شان را تنها گذاشتند و اما در ایران شاهد بودید کسانی که توان داشتند به دفاع مقدس رفتند و پیر غلامانی داریم که با التماس در این میدان مبارزه حق علیه باطل حضور داشتند و این یعنی ولایت‌مداری.

فرمانده سپاه بابل خاطرنشان کرد: بزرگترین دستاورد جنگ تبعیت از ولایت فقیه بود و امت ما همچنان که بیش از ۳۷ سال از انقلاب می‌گذرد و به برکت وجود بیش از ۲۳۰ هزار شهید همچنان پا‌به‌پای ولایت  پای انقلاب و اسلام ایستاده‌اند و گوش به فرمان ولایت هستند.

وی در پایان با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری جنگ نرم را جهاد اکبر خواند و گفت: جنگ تحمیلی جهاد اصغر بود و ما ایرانی‌ها توانستیم در آن سربلند بیرون بیاییم، امروز عرصه جنگ نرم است و باید در این جهاد کبیر با شناخت مختصات درست آن بتوانیم در این عرصه هم پیروز باشیم و با توجه به سخن رهبری که فرمودند:” جنگ نرم (جهاد کبیر ) جهاد بسیار سختی است” باید هرچه در توان داریم در این راه بکار ببندیم.

۳

۲

۱

۴

 

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.